Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Jepp, alle e61 vil få dette problemet om det ikke har blitt fikset før. Jeg veit ikke om F11 vil få dette med tiden. Håper bare BMW har lært av sine feil.

BMW tar dette på egen kappe om bilen er under garanti selvfølgelig, ellers må man ta det på egen regning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

muligens dumt spørsmål, men hadde tenkt å vedlikeholds lade batteriet på min e60.

og siden jeg bor ved riksvei uten garasje og annet :-P og ikke minst 15 minus :-P så lurte jeg på om en kan lade ifra motorrom? siden jeg ikke er så veldig hypp på å la bilen stå med åpent bagasjerom over natten :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har vært borti at varmevifta kun fungerer ved bruk av "av-ising" funksjonen? så vifte blåser kun på frontruta?

Kan stille hastighet så lenge den knappen er inne, men da har jeg bare varme på frontruta.

Står varmeapperatet på manuel, auto eller individuel, så blåser ikke vifta i det hele tatt.

Dette skjedde etter at bilen sto parkert i en uke, var mindre strøm enn normalt på batteriet ved oppstart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmw e61 530D XD.

Heisan noen erfaringer med senking av xdrive. Jeg klarer ikke å bestemme meg om jeg tør å senke

bilen 30 mm.

Jeg kjører breyton 285/30/20 bak 245/35/20 foran ET35. Orginalt på Xdriven så er bilen veldig høy.

Noen erfaringer når det gjelder vinter kjøring med 30 mm senke sett. Noen som kan komme med noen bilder

med lignende oppsett?

Takker for all opplysning.

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmw e61 530D XD.

Heisan noen erfaringer med senking av xdrive. Jeg klarer ikke å bestemme meg om jeg tør å senke

bilen 30 mm.

Jeg kjører breyton 285/30/20 bak 245/35/20 foran ET35. Orginalt på Xdriven så er bilen veldig høy.

Noen erfaringer når det gjelder vinter kjøring med 30 mm senke sett. Noen som kan komme med noen bilder

med lignende oppsett?

Takker for all opplysning.

Morten

Hei!

Eg har 8,5X20 ET 35 255/30-20 med 15mm spacer bak og det funker fint med 30mm senking.

Dålig bilde av bilen min men.: o7w0vlv5y3basd5c0mec.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...