Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Alternativet er jo å sende inn lyktene dine og få de moddet om du har interesse av det. Ser ganske bra ut noen av de moddene de driver med. Så får du jo forseglet de på nytt ;)

Nå koster jo dette også litt, avhengig av modifikasjonsgrad, men tror du vil komme billigere ut enn å kjøpe nye i Norge med en mild modifikasjon.

Har selv fukt i ene øyebrynet og har på gang en mulig handel med en privat kar fra statene. Brukte modifiserte lykter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst!! Satt inn nytt k&n luftfilter i 2005 e61 525dat i dag!

Makan til klønete plassering for et filter:/

Han tysker'n som konstruerte det der, sitter fortsatt å ler...!!!

Eller er det jeg som ikke fant den magiske formelen for å bare bytte det enkelt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke værst det da! Har du eventuelt mulighet til å skaffe flere kankje? :)

Har nok ikke det. Han selger bare fordi han skal oppgradere til modifiserte LCI lykter. Hender jo at disse modderene selger lykter ferdig modifisert også, men for det meste går det på modifisering av tilsendte lykter og da er det jo frakt til og fra USA som blir drepen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk prisen på en adaptiv bixenon.Da prøver man å klyve den først... Angående fukt så hjelper det å legge en pose med silicagel ned i lyshuet. Suger til seg det som er av fukt og holder lykta tørr. Angående klyving så vet jeg fra E39 facelift at man kunne "bake" lykta forsiktig i stekeovn for å løsne limet til frontglasset. Forsegles med egnet seig limt. Google så finner man mye info på dette. Jeg er ikke sikker på E6x men kan ikke skjønne at det skal være umulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært greit om det var i lykta det var dugg, men min har kondens i øyebrynet å det lar seg ikke fjerne :) er jo rart om man ikke skal klara få av det glasset

Silcagel tar det i øyebrynet også.. Forsvant ivertfall på min.

Har to poser i hver lykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vel kankje prøvd... men hos meg er nederste delen av øyenbrynet fylt med vann! Noe det sikkert har vært enn stund for det ser ut som om at det er noe som går litt i oppløsning inni der, noe svart guffe :x

Fikk tak i brukte lykter men de passet ikke. Feste til pæra/holdern var ikke like men må at en ekstra titt å se om det går ann å flytte over noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vel kankje prøvd... men hos meg er nederste delen av øyenbrynet fylt med vann! Noe det sikkert har vært enn stund for det ser ut som om at det er noe som går litt i oppløsning inni der, noe svart guffe :x

Fikk tak i brukte lykter men de passet ikke. Feste til pæra/holdern var ikke like men må at en ekstra titt å se om det går ann å flytte over noe :)

Jeg boret et hull i bakant, og blåste vannet ut med trykkluft.

Samtidig fant jeg også ut hvor vannet hadde kommet inn - pakningen rundt øyenbrynet hadde morknet og løsnet på flere steder.

La et godt lagt med pakning på boks. Var tørt i en ukes tid, men nå ser jeg at det er kommet dugg igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig ble kartet svart på min navi business. Har kart fra 2007 på original DVD. Det ble bare svart en dag det var iskaldt (uten at jeg aner om det har noe å gjøre med saken). Kjørte på butikken så fungerte det og da jeg skulle kjøre fra butikken var kartet svart. Noen som har erfart lignende?

Er det problematisk å teste med en kopi jeg har lastet ned for 2013 som er brent ut på DVD? Kjøper evt. ny DVD om det fungerer, men spent på å høre om noen har dårlige erfaringer med nedlastede kopier.

Kan en renseCD i spilleren rette opp noe?

Håper noen kan hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...