Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Har E60 noen form for svakhet når det kommer til u-lukt? Har i siste tia lagt merke til at etter bilen har stått rolig i 8 til 16 timer så er det en spesiell lukt i det jeg åpner opp bilen, etter at bilen er starta og kjøleanlegget pumper ut luft så blir lukta borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått lekkasje på kjølevæske på min E61. Noen som har erfaring med det? Har på følelsen at det kan ligge ganske høyt oppe. finnes det noen sprengtegninger på hvor kjølevæska tar veien? Tips om hvor jeg burde lete først?
Har sjekket olja at det ikke har blandet seg inn der (altså at toppakninga er gåen).. Er jo så trangt nedi der:O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått lekkasje på kjølevæske på min E61. Noen som har erfaring med det? Har på følelsen at det kan ligge ganske høyt oppe. finnes det noen sprengtegninger på hvor kjølevæska tar veien? Tips om hvor jeg burde lete først?

Har sjekket olja at det ikke har blandet seg inn der (altså at toppakninga er gåen).. Er jo så trangt nedi der:O

 

Jeg hadde litt lekkasje på min forrige 530d 04 mod. Da var det en simring på EGR-termostaten. Den står helt i fremkant av motoren. Ofte lett å finne stedet det lekker fra, da det blir litt hvite spor/rennemerker etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen med videre forslag?

Problemer med sentrallås på min e61. Jeg har vært inne på de fleste sider og gjort følgende:

*Helt ny nøkkel da dette måtte bestilles uansett.

*Forsøkt ny antenneforsterker

*Gått over kabler

*Sjekket sikringene

*Batteri er i orden, også fulladet

Hva mangler ?

Alt annet fungerer som det skal, men ikke sentrallås via nøkkel. Sentrallåse fungerer både med nøkkel i døren og via knapp på dashbord.

Kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...