Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Har akkurat installert steg 1 trim fra bsr.. Tror jeg.. Fikk under installering at rednings modus ble aktivert betyr det da at trim programmet ikke ble installert?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har en E60 2008 520Touring hvor bakviskeren er delvis.

Den stoppet først midt på. Etter å ha dratt sikring inn ut returnerte den til start posisjon, men kjørte ikke videre.

Ved en senere anledning så startet den igjen, men stoppet midt på. Ved å forsiktige bevege den når den sto på så gikk den noen cm igjen.

 

Noen som har hatt lignende, er det symptom på at motor er i ferd med å gå eller et rele/tidstyring (visker motor bak har vært bruk lite).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei godtfolk! Då må jeg bare takke for mye interessant lesning og mange gode råd på denne siden! Dette er nok off topic,men jeg melder meg herved (foreløpig) ut av e60 menigheten.. Har nylig gått til anskaffelse av en Lexus GS 450 hybrid. En nydelig bil med 300 bensin hester + 200 el.hester og alt av utstyr. Må si jeg var fornøyd med min 530d også, men var på tide og prøve noe nytt nå

post-68927-0-29563600-1437258618_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert du må lufte da, siden du løsner så langt oppe i kjøle sløyfa.

Men når du tar av slangen renner jo mye ut.. Så om du klarer å skifte den uten å tappe ut mye, så burde det gå bra, vil jeg tro.

Men om du må lufte ligger det masse beskrivelser her inne på hvordan man kan gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bytte tåkelys (selve lykta, ikke pærer) på min e60 med m-fanger. Er det lettest å ta av det svarte dekselet foran lykta og altså gjøre det fra forsiden, eller må jeg på innsiden av fangeren? 

 

Edit: Ser ut som jeg må på innsiden gitt!

Endret av hanzhe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok på innsiden ja, det dekselet på fremsiden er ikke til mye hjelp :-) heldigvis veldig greit og komme til, løsne 4 skruer på innerskjermen i hjul buen og 2 i bunnplaten og så lirke den ut :-)

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...