Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har montert eller vet hvordan det er med sportsfilter på m54? Har lyst på litt mer lyd fra bilen, men tror det blir litt jall å gjøre noe med eksosen. 

Sportsfilter i et cold air intake gir jo grovere lyd, samt at det lett kan skrus originalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Eselfjes skrev:

Noen som har montert eller vet hvordan det er med sportsfilter på m54? Har lyst på litt mer lyd fra bilen, men tror det blir litt jall å gjøre noe med eksosen. 

Sportsfilter i et cold air intake gir jo grovere lyd, samt at det lett kan skrus originalt. 

Jeg har gjort det sånn:

IMG_0806.thumb.JPG.f7e6627d87f27dba5d20b332def6df3f.JPG

Er absolutt forskjell, får mye finere, gråvere lyd ved pådrag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jeg har tatt opp dette før, men er en kar på Facebook som påstår at det går an å kode slik at AE lyser som DRL i en pre-lci E60. Han hadde gjort det med ett Carlyadapter, men det var en annen som sa at dette går fint å gjøre i NCS-expert. Finner litt ymse på nettet om dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Eselfjes skrev:

Vet jeg har tatt opp dette før, men er en kar på Facebook som påstår at det går an å kode slik at AE lyser som DRL i en pre-lci E60. Han hadde gjort det med ett Carlyadapter, men det var en annen som sa at dette går fint å gjøre i NCS-expert. Finner litt ymse på nettet om dette. 

@SweetBMW?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Eselfjes skrev:

Vet jeg har tatt opp dette før, men er en kar på Facebook som påstår at det går an å kode slik at AE lyser som DRL i en pre-lci E60. Han hadde gjort det med ett Carlyadapter, men det var en annen som sa at dette går fint å gjøre i NCS-expert. Finner litt ymse på nettet om dette. 

Det er kun mulig å gjøre hvis bilen din er etter 09/2006. Da har du LM2.

Men, en kan få DRL på biler før det og med da vil de se slik ut:

user937_pic656_1104348719.jpg.21772c6d32f2709cdc60cd9d1257525f.jpg

Langlys pæren er dimmet og fungerer som DRL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

US lys kan kodes med carly bla. Sette "turn signal" som active (mener det må gjøres på flere punkter, samt en kan stille lysstyrken) det gjøres i LM. Bryn kan også kodes til og alltid lyse uansett hvilke posisjon bryteren står i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får å få det sik som jeg la bilde av så tror jeg det heter "set highbeam as DRL" eller running light. Det kommer litt anpå hvilket program du bruker.

All lyskoding skjer i LMC.

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Eselfjes skrev:

Okei, så det er LMA som skal kodes når jeg får spørsmålet om CAS eller LMA. Deretter skal LMA-modulen velges igjen når jeg får listen med alle modulene?

Hvis du bruker carly så skal all lyskoding skje i lysmodulen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...