Gå til innhold

Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81


Morty999
 Share

Anbefalte innlegg

Et kjekt nabolag kan aldri undervurderes. :D Det finnes jo folk som anmelder naboen sin for å rygge bilen ut av garasjen med utgåtte prøveskilt. :roll: Selv hadde jeg engang en nabo som kom og mente at jeg ikke burde vaske bilen utenfor huset, siden vannet kunne renne ut innkjørselen og over fortauet, og der kunne noen skli og falle. Jeg lurte litt på hva som i så fall kunne skje når det regnet. 8)

Kanskje ikke så rart at mange som driver med bil bor rimelig langt ute på landet. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. å ikke kunne vaske bilen på gårsdplassen.. da hadde jeg stussa litt hvertfall.. hehe

har bodd på landet i ALLE år.. inntil de to siste. da har vi flytta til ett boligfelt :( litt kjedelig men.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns mitt nabolag er utrolig hyggelig jeg. :P

Har holdt på med biler, mopeder, motorsykler, helcrossere, snøscootere, fjernstyrte nitrobiler, vinkelsliper og you name it her i alle år. Ingen som klager på tross av at slettes ikke alle er like motorintresserte. De bare smiler og hilser på når man ser dem og enkelte ganger slår de av en hyggelig prat. :D

Det hender 2-3 ganger i året at et par stykker kommer og sier ifra når de ser oss i garasjen at "det der ikke er lov", og som regel hvis man holder på med noe "unormalt" kikker de litt i vinduene og slikt men det er jo ikke allverden det.

Og jeg bor nok ikke på landet, bor midt i et boligfelt jeg. :wink:

Prøver selvfølgelig så langt det lar seg gjøre å la være å bråke på solværsdager, søndager og slikt, da sitter det som regel en del folk ute for å nyte godværet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greie folk er alltid greiest, synes jeg.;) Når man driver men hobbyer som krever litt rom rundt seg - som gamle biler - er det hyggelig med mennesker i nærområdet som lar andre få lov til å holde på med sitt. :)

Kjekt å høre at dere bor i greie boligområder.

Interessant nok, er de eneste som har budt meg problemer opp gjennom årene folk som strengt tatt burde brukt tiden til å ordne og rydde opp hos seg selv før de blander seg i hva andre gjør. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Morty999 changed the title to Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...