Gå til innhold

E34 M5 med Schmidt felger


 Share

Anbefalte innlegg

Siden du spør; både ja og nei.. Ja, fordi du har fin kant, fin størrelse og at lakkert senter ble veldig bra! Nei fordi senteret på felgene stikker ut på en måte. Hadde senteret vært flatt ville jeg vært helt i taket :P

Sykt pen bil, og fine felger! :D

Hadde senteret på felgene vært flatt hadde jeg fått ett helt annet innpress/ET på felgene, måtte ha valsa noe sinnsykt for å få samme kanten. :wink:

Det stod lenge mellom disse felgene eller noen OZ futura felger i str. 9 og 11,25 x 18".

De hadde akuratt samme kant som Schmidt felgene, men det måtte

mye modifiseringer for at de ville ha passa på.

Nå har jeg tenkt å senke bilen en del mer, og da er det greit å ha litt

å gå på 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du spør; både ja og nei.. Ja, fordi du har fin kant, fin størrelse og at lakkert senter ble veldig bra! Nei fordi senteret på felgene stikker ut på en måte. Hadde senteret vært flatt ville jeg vært helt i taket :P

Sykt pen bil, og fine felger! :D

Hadde senteret på felgene vært flatt hadde jeg fått ett helt annet innpress/ET på felgene, måtte ha valsa noe sinnsykt for å få samme kanten. :wink:

Det stod lenge mellom disse felgene eller noen OZ futura felger i str. 9 og 11,25 x 18".

De hadde akuratt samme kant som Schmidt felgene, men det måtte

mye modifiseringer for at de ville ha passa på.

Nå har jeg tenkt å senke bilen en del mer, og da er det greit å ha litt

å gå på 8)

Det er bare noe med den stilen. Spesielt hvis senteret nesten stikker utenfor felgkanten.

Har selv kantfelger, så jeg har jo forstått begresningene.. :P

Men ikke misforstå meg. Det er råe felger, og de sitter bra på din strøkne e34 M5 :twisted:

Edit: Har du tona frontruta? %?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du spør; både ja og nei.. Ja, fordi du har fin kant, fin størrelse og at lakkert senter ble veldig bra! Nei fordi senteret på felgene stikker ut på en måte. Hadde senteret vært flatt ville jeg vært helt i taket :P

Sykt pen bil, og fine felger! :D

Hadde senteret på felgene vært flatt hadde jeg fått ett helt annet innpress/ET på felgene, måtte ha valsa noe sinnsykt for å få samme kanten. :wink:

Det stod lenge mellom disse felgene eller noen OZ futura felger i str. 9 og 11,25 x 18".

De hadde akuratt samme kant som Schmidt felgene, men det måtte

mye modifiseringer for at de ville ha passa på.

Nå har jeg tenkt å senke bilen en del mer, og da er det greit å ha litt

å gå på 8)

Det er bare noe med den stilen. Spesielt hvis senteret nesten stikker utenfor felgkanten.

Har selv kantfelger, så jeg har jo forstått begresningene.. :P

Men ikke misforstå meg. Det er råe felger, og de sitter bra på din strøkne e34 M5 :twisted:

Edit: Har du tona frontruta? %?

Hehe, ikke alle som forstår begrensingene :wink:

Det jeg liker godt med Schmidt, er at du får bra kant fremme også.

Senter på felgene buer litt utover ja, men de er langt fra å stikke utforbi kanten, som er 4,5" :wink:

Du får heller se dem live en dag :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene kan jo kje gjør opp for kossen de sitte på bilen i virkeligheten da... Og det va GOOOO kant fremme ja. ;)

(Sorry OT men Thune fant aldri dei speila han... :( )

Hmm... Han får bare leite. Vett jo de er en plass...

Blir noen uker til jeg er i Hgsd igjen og kan leite etter dem :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...