Gå til innhold

Kjøpt E61 med ulovlig solfilm, fikk med skjolder på kjøpet


Gjernes
 Share

Anbefalte innlegg

Med M-tech er disse pene med to blås på venstre siden, og alle vet at det ikke er en M5 når den blåser ut svartrøyk allikevel. :) Like greit å beholde den original der spør du meg. Det blir som med en fake Rolex, man kan prøve å fake så mye man vil, men hver eneste gang du ser på den vil du huske at det ikke er ekte vare. Med fire blås bak vil du bli spurt utallige ganger om hva slags motor det er, og du vil føle deg like crap hver gang du må forklare at det "bare" er en 530d. Hilsen en med fire blås bak som er lei av å forklare at det bare er en 2.8-liter på knappe 200 gamp under panseret... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nja.. er jo stilig med M-tech uansett mener jeg da, så lenge det er gjennomført:) 530d er jo også en relativt sprek bil vil jeg si.

Chipper du den, får du hele 260hk!

Org: 218hk@500nm /Chip: 260hk@590nm

Prøvde en chippet 530d, og det er rått! Kjører selv M5 E39, og lengter fortsatt etter den eksplosjonsaksen i den 530`n:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
:devil::twisted: Kjenner jeg blir skikkelig irritert ettet at jeg har lest hele denne saken.... Bra at det ordnet seg for deg da. Får egentlig lyst til å ta kontakt for å vise intresse for bilen "din"

Hvorfor det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er utrolig hvor tålmodig du har vært ang denne saken! håper du er fornøyd med nye bilen, så kjempefin ut :D Gratulerer, håper du får mange fine turer i ditt nye glis! :D

Har kjørt mange fine turer, og gleder meg til mange flere.

Nye bilen står sterkt i kontrast i forhold til den gammle.

Jeg skjønner egentlig ikke hva jeg tenkte på den gangen jeg kjøpte 520`èn til den prisen jeg ga. Nå har jeg myyye mere utstyr, større motor og et godt kundeforhold til forhandleren, og det til nesten samme prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...