Gå til innhold

Min E39 540iAT (Solgt 20.10.11).


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 535
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flott bil du har kjøpt deg ståffå. Jeg fikk byttet ut lysene på AE i dag, noe som ble bra og kan anbefales. :wink:

Thx æntiluup :lol: . Hvilke type pærer har du satt i, slike 6-7-8000K pærer? På Hella lykter? Hmmm, skeptisk... men bare å få kasta ut noen bilder her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kångræts med nybilen! Genialt utgangspunkt for en skikkelig milsluker. Med Eisenmann blir det nok å buldre godt baki der etterhvert :D Tror du må gå for de Toorafelgene, de var jo lekre. Hvordan er forbruket med V8?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kångræts med nybilen! Genialt utgangspunkt for en skikkelig milsluker. Med Eisenmann blir det nok å buldre godt baki der etterhvert :D Tror du må gå for de Toorafelgene, de var jo lekre. Hvordan er forbruket med V8?

Takk EirikL :D . Tror det kommer til å bli supert med Eisenmann, slik det er idag så er det nesten ingen lyd. Flere som fortalte meg på Rudskogen, at de nesten ikke hørte noe ting når jeg raste forbi :shock: .

Hmm... forbruket ja. Det er håpløst høyt ved bykjøring, lå på drøye 2L/mil på forrige tank :roll: . Men på langkjøring er det ikke så ille. På vei hjem fra Ålesund etter handel brukte jeg ca 1.1, og kjørte forholdsvis hardt for å ikke komme så seint hjem. Tipper det skal gå fint og ligge på 0,8- 0,9 ved pen langkjøring, og på knappene på rattet :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen se her ja, da var tråden med nye bilen oppe Steffan. Gratulerer med ny sjefsvogn. ser jo meget bra ut den syns jeg og bedre blir den nok i dine hender. Bytte motor eller?? ;) *litt Missunelig* nok en gang grattis.

Håhå Hef, ikke sugen på å bytte motor, selv om kansje det hadde vært lurt i forhold til forbruk :lol: .

Denne skal nok bli bra, men trenger litt tid og ikke minst litt utskiftninger. Takk for grattiser 8) .

Hvordan er forsikringen på denne?

Med kasko, ca 7200,- Delkasko, drøye 3500,- Det er da med 75% på 4år og ingen brukere under 25år.

Det som var litt merkelig (syns jeg da), er at mitt forsikringsselskap krevde at jeg installerte sporingssystem :o . Trodde nesten det var kun på M biler som de krevde det. Menmen, de fikset et greit system for meg.

Har vært i kontakt med andre forsikringselskap som ikke krever sporingssystem på denne modellen. Men gadd ikke å ta bryet med å skifte nå, da vi har alle forsikringer og banktjenester hos Sparebank 1. Også veldig greit siden kontoret dems ligger et steinkast unna og meget fornøyd med kundebehandleren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med vogn ja.. er jo ikke gæærn forsikring på bilen da! bare jeg blir over 25 snart.. hmm... syns jeg betaler meg ihjel jeg.. hehe det med at bilen din bruker 2l på mila i bykjøring, er vel kanskje at du er vel forholdsvis kjent for å gi på litt ut av kryss etc.. :wink: får den ned i 1.3, 1.4 ved pen bykjøring.

sjekk ut linken jeg sendte deg ang interiøret.. fikk pris på de greiene som var i min bil husker du, på 3-3500 kr..

hvis du ikke får tak i nytt(brukt) dørside da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil! Utrolig fin bil du har faatt deg :)

Endelig V8'er paa deg ogsaa. Jaja, men det var bra.

Syntes ikke forbruket paa bykjoering var saa ille. Husker jeg var i Oslo med 540'en. Slo paa maaleren da jeg kom inn til byen. Den sto faktisk paa 2,5L! Enda jeg kjoerte rolig. Men paa langkjoering gaar det ikke med saa mye, hvis du bruker cruise controllen. Klarer fint aa faa den ned i 0,8.

Fin, fin bil, som du helt sikkert faar mye glede av :)

Beklager alle aa'ene, men sitter i Egypt, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...