Gå til innhold

Min E39 540iAT (Solgt 20.10.11).


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 535
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

grattis med vogn ja.. er jo ikke gæærn forsikring på bilen da! bare jeg blir over 25 snart.. hmm... syns jeg betaler meg ihjel jeg.. hehe det med at bilen din bruker 2l på mila i bykjøring, er vel kanskje at du er vel forholdsvis kjent for å gi på litt ut av kryss etc.. :wink: får den ned i 1.3, 1.4 ved pen bykjøring.

sjekk ut linken jeg sendte deg ang interiøret.. fikk pris på de greiene som var i min bil husker du, på 3-3500 kr..

hvis du ikke får tak i nytt(brukt) dørside da.. :)

Tænx Jon! Og ja, det er noen fordeler med å være gammal nok :lol: .

Tror nok at forbruket vil gå litt ned etterhvert som jeg blir bedre kjent med den, samt at jeg roer meg litt mer ned :o .

Skal absolutt høre med de gutta ang. trekking og fix av interiør, takk for link :) .

Gratulerer med ny bil! Utrolig fin bil du har faatt deg :)

Endelig V8'er paa deg ogsaa.

Takk Anders. Er veldig fornøyd så langt, og skal bli bedre etterhvert. Men må også si at jeg kunne tenkt meg M5'n din også 8) .

grattis igjen med ny vogn! :)

Og takk igjen Bjørnis :P . Men se å bli kvitt den derre svensken du ratter rundt i! Det er jo obligatorisk at du leder ann kolonna til Våler, men ikke med en VOLVO :twisted: .

Grattis a Steffan. Hjalp bra med lyktene. Hehe. Husker en beskymra Steffan på skogen jeg da, som trodde han hadde ødelagt bilen etter 3 dager. Hihi.

Takk a Jondepon. Er som natt og dag med lykter på denne modellen. Og stemmer godt at jeg var litt stressa en stund ja. Beg. å få litt tvangstanker en stund om at motor hadde skjært seg etter banekjøringa :roll: .

Se der va bilen din ja. :D Den va flotte, sjøl om eg likte godt e34'n din og da. :D men ta godt vare på an og hold den fine.

Takk Astri. Var veldig fornøyd med E34'n, og det var en drit go bil. Men skal ta vare på, og shine denne skikkelig opp :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt oppsett, jeg får litt "ulv i fåreklær" feeling når du drar på denne hengeren. Tøft! Ellers må jeg si at bilen har allerede blitt merkbart penere enn da du fikk den og jeg som aldri har hatt sansen for grønn bil kunne fint levd med en doning som denne. Ikke glem å post masse bilder, Steffan.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt oppsett, jeg får litt "ulv i fåreklær" feeling når du drar på denne hengeren. Tøft! Ellers må jeg si at bilen har allerede blitt merkbart penere enn da du fikk den og jeg som aldri har hatt sansen for grønn bil kunne fint levd med en doning som denne. Ikke glem å post masse bilder, Steffan.. :D

Genial henger egentlig, ihvertfall til en slik tur. Ikke så nøye med å dekke til og feste lasten så veldig :) .

Skjønner hva du mener ang. fargen. Men det som gjør denne litt spesiel, er at den er meget blank og fin, samt denne Flakes'n som er blandet inn. Blir liksom ikke såå gubbete :lol: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en morsom bil å kjøre og morsomme biler bruker som oftest litt mer suppe en andre biler. Jeg vil nok tro at det er verdt det uansett!?. :D

Stemmer bra det Trønd'ærn. I og med denne er vare foreløpig, så blir den ikke så mye brukt. Ikke lett å få to barn & kjærring i den til Sabeltann neste uke. Tipper jeg kommer til å kjøre 7-8000km i året, så da skal den få bruke det den må :lol: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønn BMW er da herlig det? =)

Bare få disse speilene nå, så blir det bra :)

PS: Ny avatar snart?

Gjett om jeg gleder meg til å få på speila :o . Det tar litt ekstra tid pga jeg ikke har fått så mye info fra selgeren ang. type flakes. Så Kent Roger måtte prøve seg litt frem :roll: .

Men stoler på at han fikser det, utrolig flink lakkerer.

Kødda litt med å få skalert bilde under 12kb sist jeg prøvde. Men skal legge litt mer skjel i det for å få litt fortgang i ny avatar :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en morsom bil å kjøre og morsomme biler bruker som oftest litt mer suppe en andre biler. Jeg vil nok tro at det er verdt det uansett!?. :D

Stemmer bra det Trønd'ærn. I og med denne er vare foreløpig, så blir den ikke så mye brukt. Ikke lett å få to barn & kjærring i den til Sabeltann neste uke. Tipper jeg kommer til å kjøre 7-8000km i året, så da skal den få bruke det den må :lol: .

Hmm, ikke noe problem Steffan, vi kan jo bare bytte låne vi veit du, he he :D (kan jeg og Jonner`n teste gateway in E18 he he).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...