Gå til innhold

_buzz_ `97 BMW M3 coupe


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

og en ting til:

sitter felgene på feil plass... ser ut som om det er mere knat på de framme enn de bak... men det kan nok bare være bildene da.... er det 7.5" du har?

har jeg ikke tenkt på faktisk. men tror felgene har samme brede.

har samme dim fremme og bak (235/45-17)

så stemmer vel bra med 7,5"?

ang lyktene, har du noen link/url til vanlige linselykter med ccfl ringer som du nevnte??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med den dekkdimmen bør gummien gå litt utforbi felgkanten, så da har du nok 7.5 ;-)

det som er med dine er all krommen, har aldri vært fan av for mye krom i lyktene... (derfor jeg har sotet mine ;-))

ccfl ringer får du kjøp på norvatio, gs eller lignende, men linselyktene er det zkw lyktene som kommer orginalt på de første e36ene med h1 pærer, fra 91 til 95... kan være noen ligger for salg i deler selges... men du kan også få tak i de lyktene som kommer på din bil, det er vel bosch-lykter med h7 pærer... disse passer også ccfl ettermonteringsringer ;-)

linselyktene er spesielt mtp ettermontering av xenon, da de bryter lyset på en bedre måte en mange av de andre lampene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe feil med angeleyes, men krom er litt ut :) Husker jeg selv hadde det på is'en. Mye penere med sort innsats!

synes de eneste angeleyes lyktene som er pene er de som faktisk ser ut som orginalyktene eller den mørke utgaven. men min mening er bytt til orginale lyker og bakfanger :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer det, nesten svart når det er mørkt ute.

liker fargen bra.. kifter litt i lys/vinkel..

Skal se hva jeg gjør med lyktene.

Vurderer og bytte nyrene også, de vil jeg heller ha svarte..

Skal ta og bytte listene/pakningene rundt bakvinduene da disse er morkne og stygge.

Er GS beste stedet og bestille disse?

Eller er bmw billigere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du skrev noe om åpent filter. Jeg kjører denne på min 3.2, å lmm lever enda. Har enda ikke skjedd noe, å tviler egnetlig på at noe vil skje heller, men igjen, så holder jeg meg unna grusveier ol. Vil anbefale slik "boks" :D Lyden går fra "fet" til sinnsykt rå! :) hehe

96c19kfo1d0xy8nwobxb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bordcomputer med fjernkontroll faktisk? Hva innebærer det?

Ang. det papiret så ser jeg at det er Wiesmann kammer iaf, og det tyske regnr på bilen.

aner ikke..men antar at bordcomputer er "kjørekomputeren"?

Men noen fjernkontroll har vi ikke sett!

Wiesmann er det et kjent merke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du skrev noe om åpent filter. Jeg kjører denne på min 3.2, å lmm lever enda. Har enda ikke skjedd noe, å tviler egnetlig på at noe vil skje heller, men igjen, så holder jeg meg unna grusveier ol. Vil anbefale slik "boks" :D Lyden går fra "fet" til sinnsykt rå! :) hehe

96c19kfo1d0xy8nwobxb.jpg

men hva har du for filter på innsuget der da?

k&n? green?

Hvor mye koster disse carbon-innsugene ca?

ser det er mangen svensker som har..

Ser jo sinnsykt tøft ut, og tviler ikke noe på lyden heller :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...