Gå til innhold

min e30m3-.ny update etter 3.5 år borte...


helgeb
 Share

Anbefalte innlegg

garasjen er på 49 kvadrat, har god plass til å skru om bilen hadde stått midt i garasjen men blir litt smal med 2 biler der inne,

tror den er 8.6*6.6m

har også fullt inredet 2-etasje som er kjekt å ha

legger ved et bilde jeg tok fra 2-etasje i garasjen da jeg ble bitt av hi-fi basillen

vsidcxtckkp595zi6fqr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig flotte biler og garasje du har. Går også med planer om garasje i den størrelsen, men jeg har tre biler :( Hvis du fjerner det som står bak bilene og ev. verktøysbord, går det å sette en bil på tvers bak de andre? Var med tanke på vinterlagring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig flotte biler og garasje du har. Går også med planer om garasje i den størrelsen, men jeg har tre biler :( Hvis du fjerner det som står bak bilene og ev. verktøysbord, går det å sette en bil på tvers bak de andre? Var med tanke på vinterlagring.

dener som sagt 8,6 meter dyp så bare å måle det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hvertfall meddele at tidligere eier angrer på at han solgte bilen. Han kjøpte seg en 911, men den er nå til salgs, da han vil ha E30 igjen.. :lol:

ja tviler ikke, er litt å gjøre med den men har god tid jeg, har sett mye rart av e30m3 som er lanngt fra strøkne

har allltid likt gamle 911 men siden jeg jobber med bmw til daglig måtte det jo bli en slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...