Gå til innhold

min e30m3-.ny update etter 3.5 år borte...


helgeb
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

har ikke skjedd mye her siste året, bilen starter og går, trenger noe justering av map så vi får se til våren,planen er en del banekjøring til sommeren. legger ut flere bilder senere i kveld

ellers er strax e46m3 bygget mitt ferdig, er en grunn til at e30`n har stått i ro :)

anxfzsgyhjgpg92jvcn0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 years later...

ser det er 3.5 år siden update her, bilen står snart klar for lakk i garasjen, motor er på gulvet til overhaling av topp og diverse.

driver akkurat å bytter utv. fra 3,65-3,15, da dette blir en cruisebil forhåpentligvis klar til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

litt oppdatering her, overhalte diffen med ny 3.15 utveksling da det satt 3.64 fra før, kommer til å pase ypperlig da dette ikke blir noen baneræcer lengre, ellers er topp til overhaling, bakplate skal skiftes, så bærer det til lakkering til original lachsilber farge.

om noen har en original oljekjøler liggende er jeg intresssert, passer fra 325 og m3.

god helg folkens!

IMG_0536[1].JPG

IMG_0535[1].JPG

IMG_0533[1].JPG

IMG_0537[1].JPG

IMG_0538[1].JPG

Endret av helgeb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det bildet lenger opp på siden her er med D2 understell, nå er det montert splitter nye fjørbein med bilstein B8/eibach fjærer på, så blir nok ikke så lav lengre.så og si alt er nytt nå under bilen.....

Endret av helgeb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...