Gå til innhold

728 "ALPINA" nye 20" alpina felger side 20


Sjøbuse
 Share

Anbefalte innlegg

har hatt lyst på E38 lenge. og endelig fikk jeg meg en. var egentlig på utkikk etter en 740IL. men fant ingen med bra km stand. så ble ikke noe IL. men fant en veldig fin 728IA 1998 mod som hadde gått 133 000 km. veldig fin i lakk. og veldig fornøyd med fargene. 303 cosmo svart ute med svart skinn inni. har gjort en del med bilen. den blir mer og mer ALPINA. har lyst på alpina front spoileren og kompressor fra ESS tuning. og et par sideskjørter. også må rutene selvfølgelig bli litt mørkere :D

s9o9lil6d2d0rvjwe93q.jpg

E39 M5 speil.

sxext70c6hpxn5dek7ho.jpg

alpina dynamic felger. 285/35/19 bak. 245/40/19 forran.

9huyoejzka28vfk15s7y.jpg

seidl bakrute spoiler. nytt skilt og fått ut eksos røra bak

zbf8rkk6hqeqzt2c3ill.jpg

xenon 6000K i grøft og nær lys. 8000K i fjernlys

6gcn6gt7q4ibcmthl6sy.jpg

demon eyes (angel eyes)

jvdf5nlu2zdeaue357yt.jpg

tøft :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 413
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har ikke tatt bilder av intreøret ennå. men ser nesten nytt og ubrukt ut. ikke no tegn til slitasje ennå. bilen var allerede senket 20 når jeg kjøpte den, men vurderer og slippe den ned 20 til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. vi får gjøre det vettu. finne et fint sted med en bra bakgrunn. hviss ikke så har jeg noen bilder av begge bilene i danmark da. men da er min nesten helt orginal. det er jo ikke no moro :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sideskjørtene er såvidt jeg kan se bare standardskjørtene til E38 facelift. Alle facelifter hadde sideskjørt utenpå kanalene. Frontleppa får du flere steder. Schmiedmann har den til 5500,-. De har også en skjørtepakke (originalskjørtene) til rundt 6 lapper tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...