Gå til innhold

728 "ALPINA" nye 20" alpina felger side 20


Sjøbuse
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 413
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De har også en skjørtepakke (originalskjørtene) til rundt 6 lapper tror jeg.

Originalskjørtene koster rundt 2000kr per side + lakk hos bmw med alle klips osv (du trenger 11 klips per side, står ikke spesifisert i ETK/delefilm) ;)

Ja, men en trenger alle de nedre dørlistene også (mellom fremskjerm/skjørt, fremdør/skjørt, bakdør/skjørt, bakskjerm/skjørt), og en tetningslist. Pre-facelift har bare noen gummilister der. Faceliftbilene går mer i ett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis.. jeg har ikke regna det sammen, men syns også pakken virket dyr kontra å kjøpe alt løst. Men det er ikke snakk om så mange hundrelappene, pluss at gummilisten som skal være innenfor skjørtet er utgått i følge ETK (og Koed).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut av det nå.. den pakningen GS selger er til lang utgave, og den er heller ikke utgått, så den får man fra alle leverandører. Det går jo trolig uansett å bare kappe av den på lengden, så da skulle ikke det være noe problem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin bil! Denne tror jeg at jeg har sett mye i byen her..stemmer det at den gikk her tidligere? Men da med de "vanlige" Alpina felgene. Som jeg forøvrig liker bedre enn gaflene til Alpina ;)

Eksosen var tøff, eneste E38 jeg har sett som ikke har firkanta rørhaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksosen var tøff, eneste E38 jeg har sett som ikke har firkanta rørhaler.

Jeg er rimelig sikker på at det er flere E38er her inne med runde enn firkanta stusser. M6 Bjørn, Nautiluz, denne, den med DTM-stusser, m.fl. har runde. Kan ikke si jeg kommer på så mange med firkanta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er importert i 99 og registrert i tønsberg. gikk der 1 år og etter det har den ikke gått mye der er jeg ganske sikker på. og siden 2004 har den hvertfal gått i fredrikstad. forrige eier hadde den i 4 år og han bor i fredrikstad. og den har vært helt orginal frem til april i år. etter april begynnte den å skifte utseende. alpina classic felgene er også tøffe. men de begynner og bli veldig vanlige synes jeg. er mange som har de for tiden syns jeg. så jeg ville ha noe mere spessielt. derfor ble det alpina dynamic felger. jeg synes de også er veldig tøffe jeg da. den hadde 18" E39 M5 felger når jeg kjøpte den. og det er en del 7ere med runde rør bak. ikke mange kanskje. men jeg har sett flere. og E38 alpina har de runde røra bak orginalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik så bilen ut 1 min etter jeg kom hjem da jeg kjøpte den. vinter felgene er på bilen. gammle E30`n sniker seg med i bilde også:D

mfffedo5k69oen0q9tb5.jpg

bytte til crome blinklys pærer gjør stor forskjell. er en liten detalj som gjør en stor forrandring.

før

5ba5ajmvic3ym2n5oyrb.jpg

etter

ofsyf9vygk5zvivydrk0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvite/blanke blinklysglass må selvfølgelig til, men manien med pærene på crystallykter forstår jeg ikke. Syns ikke de oransje refleksjonene gjør noe (men vet det er flere her inne som lider av det der.. ;)).

Jepp, jeg lider av det der. Mye viktigere enn rattvarme som du måtte ha den gangen du kikket på E39... :lol: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...