Gå til innhold

728 "ALPINA" nye 20" alpina felger side 20


Sjøbuse
 Share

Anbefalte innlegg

planer fremover er og få rutene litt mørkere. og alpina frontleppa. og kanskje kompressor. men vil ha bilen lovlig og det er vanskelig med kompressor har jeg hørt. så vet ikke helt om det blir noe av det. så har jeg vel ikke tenkt på så veldig mye mer. men dukker vel opp noe småtteri jeg vil gjøre etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 413
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vurderer og bytte blinklysene fremme også. jeg syns de er veldig hvite i forhold til lyktene på bilen. siden hovedlyktene er svarte trur nok det blir mye penere med mørkere blinklys så de går mer i et med lyktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

jeg har sendt en del mail med fredrik på koed og nå har de oppdatert siden sin med alpina leppa til E38. syns ikke det ser ut som den er lik den jeg vil ha.

denne er sånn jeg vil ha. her ser man tydlig at alpina teksten og "pilene" er uthevet fra selve spoileren.

ym1pfvm1wid8wrftcoig.jpg

dette er den fra koed.no. her ser det ikke ut som teksten er uthevet men heller et lite område rundt teksten som er trykket inn.

7yxywzn51jjhf30x0ucb.jpg

x7s6f8gajyjcrec78wfo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

tenker å bestille meg nye blinklys fremme. de hvite jeg har er for hvite syns jeg. men er usikker på hvem jeg burde velge. så jeg vil gjerne ha noen innspill fra andre her. og høre hva folk mener er penest.

her er de jeg vurderer.

667sw9oiyl1tmev787hw.jpg

c9ifut2vte3d3tdbnfsa.jpg

c7hrg0gmd87v8e0cd1i6.jpg

wwixgtp0gsqzcdq2w00a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...