Gå til innhold

Treff Steinkjer N-T: Skal vi ha noen treff 2016? (nå side 43)


Torbjørn E39
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 637
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

22 eller 23 november bør vel gå greit. Blir det bra oppmøte på disse lokale treffene kan jeg høre om Steinkjer Bil er villige til å la oss entre ved lokalene deres.

Hva med 23 november kl 1300? Kan jo f.eks møtes ved Statoil Sannan? Blir det +grader er det muligheter for å få spylt bilen i den manuelle vasken ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fikk ingen tilbakemelding vedrørende treff den 22 eller den 23 november. Synd, men er vel travel tid for de fleste i denne julestria. Begynner å bli en del planer for treffene mot sommeren 2009, vil ikke røpe for mye men det er STORE planer.... Ikke sant Stig Ronny??

Håper vi får til å etablere et stabilt treff etterhvert med tja minimum 1 gang i mnd. Vært morro å fått til noe slikt, + gøy å eventuelt fått med en side fra Steinkjer i Bmw klubbens medlemsblad.. Vært ganske fraværende Trøndelag der, ingen artikler fra Pussetreffet Trondheim i mai, lite bilder, tekst fra Lånke osv.

Ville vært greit å spikret fast helg vi kan få til et treff, om det passer best med lørdag eller søndag. Ev. første helg hver mnd eller siste helg hver mnd. Enklere å huske og slipper å huske datoer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Lenge siden det har skjedd noe i tråden nå. Begynner å få vårstemning jeg nå og har meget lyst til å få satt på sommerhjula, men avventer dog noe. Flere i vårstemning??

Begynner å bli så stabil temp og kurant vær at det burde være mulig å få samlet noen for et lite treff i fylke??

Noen som er gira på treff?

Begynner smått å nærme seg treff på Lånke igjen å lørdag 2 mai. Foreløpig er det jeg som skal dit + 1 E39 525tdsa. Må få til en kolonne fra Nord til Lånke i år. Noen som skal dit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner smått å nærme seg treff på Lånke igjen å lørdag 2 mai. Foreløpig er det jeg som skal dit + 1 E39 525tdsa. Må få til en kolonne fra Nord til Lånke i år. Noen som skal dit?

er ikke lånke treffet 9.mai da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer d for noen førstkommende lørdag 18/4 eller søndag 19/4 da?? Ta et sånn ca midt på dagen eller? (med forbehold om oppholdsvær)

For min del passer det best ev. fra 12 og utover..

Jeg skal stille med digitalkamera og lover å ta masse bilder om mange kommer ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...