Gå til innhold

Treff Steinkjer N-T: Skal vi ha noen treff 2016? (nå side 43)


Torbjørn E39
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 637
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeppers, te Lånke treffet starter vi i ev. i god tid fra Steinkjer med mellomstopp Verdal, Levanger osv om nånn vil bli med der, får sett opp en kjøreplan etterhvert som vi ser nånn som hive sæ med ;-) Vært skøy å møtt Trondheims- folket på Stjørdaln å kjørt felles med dem opp til Lånke. Kom i et følge på 20-30 bimmera ha vært max :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket Lånketreffer det snakk om? Treffet til NGK den 25. april er jo avlyst. Hvis dere har treff søndag 19.april, tror jeg det er best sjanse for at vi kommer endel biler fra Trondheim. Lørdag er en litt kinkig dag for biltreff, egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når forandret de på dette?

Har jo stått 10.mai siden terminlista for 2009 kom ut fram til nå.

Vårmønstringen hos GS i trondheim dagen før (9.mai) har jo falt bort også :-s

Om dette stemmer så blir det ikke vår-treff på lånke på meg i år heller gitt, de med borgelig konfirmasjon her i Verdal har jo dette 2.mai så der er jeg og min bedre halvdel stuck.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket Lånketreffer det snakk om? Treffet til NGK den 25. april er jo avlyst. Hvis dere har treff søndag 19.april, tror jeg det er best sjanse for at vi kommer endel biler fra Trondheim. Lørdag er en litt kinkig dag for biltreff, egentlig...

Da kan vi godt sette søndag 19. april som første treff- dato! Tidspunkt og sted må jeg oppdatere noe senere. Men ser for tidsmessig start fra 1200 og varighet så lenge folk er der, men regner med rundt kl 1500 ca......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når forandret de på dette?

Har jo stått 10.mai siden terminlista for 2009 kom ut fram til nå.

Vårmønstringen hos GS i trondheim dagen før (9.mai) har jo falt bort også :-s

Om dette stemmer så blir det ikke vår-treff på lånke på meg i år heller gitt, de med borgelig konfirmasjon her i Verdal har jo dette 2.mai så der er jeg og min bedre halvdel stuck.

Mener å lest d ett eller annet sted da endringen ble gjort. Hvorfor og ev. når husker jeg ikke, men bare å poste på bmwccn.no sine forum-sider eller sende en mail til de å spørre det, så får du sikkert svar hvorfor det ble slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De endelige datoene ble vi enige om på styremøtet rett før jul. Den hjemmesia har vært nede lenge og er alt fra bra. Men vi har investert i nytt program og skal starte opp sia på nytt.

Det er denne terminlista som gjelder:

Mai

02.05.09 Vårtur til Halsa med Gokart.

09.05.09 Vårmønstring Gs-bildeler Trondheim

10.05.09 Vårtreff Lånke. Alfa-klubben og Porsche-klubben inviteres.

August

08.08.09 Frøyabanen - Årets mest spennende banetreff. Mer info kommer nermere!

16.08.09 Lånketreff - Høst

Og ja, vi må få til felleskjøring i år til Lånketreffet 10.05.

Ifjor var vi vell nesten 30 biler fra IKEA Leangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De endelige datoene ble vi enige om på styremøtet rett før jul. Den hjemmesia har vært nede lenge og er alt fra bra. Men vi har investert i nytt program og skal starte opp sia på nytt.

Det er denne terminlista som gjelder:

Mai

02.05.09 Vårtur til Halsa med Gokart.

09.05.09 Vårmønstring Gs-bildeler Trondheim

10.05.09 Vårtreff Lånke. Alfa-klubben og Porsche-klubben inviteres.

August

08.08.09 Frøyabanen - Årets mest spennende banetreff. Mer info kommer nermere!

16.08.09 Lånketreff - Høst

Og ja, vi må få til felleskjøring i år til Lånketreffet 10.05.

Ifjor var vi vell nesten 30 biler fra IKEA Leangen.

Så bra :D

Da blir det Lånke på meg allikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med å kjører i kollonne til Lånke... Som vanlig, ikke sant Torbjørn... Vi bruker da d vi. Anngående Bimmers treff, kommer jeg ikke hjem fra sjøen før 23. så tar dere det før da, får jeg ikke komme. Blir det etter, kommer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å legge noen planer for treffet den 19.04 så får vi håpe mange klarer å stille med bil ;-) Vil ikke røpe noe enda, da jeg mangler noen detaljer enda. Men går alt i boks tror jeg dette kan bli meget bra og fare for gjentakelse. Bra at noen fra Trondheim vil klare å stille. Ville vært kjekt å fått sett noe konkret antall som kan stille til søndag og ca tid de ser for seg de kommer. Håper vi ihvertfall kan bli mellom 15-20 biler.....

Håpe er å få til årlig pussetreff på Steinkjer :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det i boks. Steinkjer Bil stiller med lokaler til disp :-D Dvs. vaskehall med ny steamer, steamer skal komme imorgen. De stiller også med 2 demobiler for prøvekjøring. Så nå mangler det bare kjempeoppmøte og kjempevær. Men alt ligger an til kjempedag garantert!!

Tror også Steinkjer Bil vil ha åpent for delesalg, rekvisita osv, men må komme tilbake med info om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...