Gå til innhold

Teite/kule videoer ifra Youtube legg det her..


Morty999
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 194
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir bare veldig oppgitt iforhold til enkeltes merkelige behov for underholdning!

Kanskje det burde være et lite varsko i forhold til at det faktisk "vandrer" folk her inne som tenker litt annerledes ? Eller skal vi si normalt ? Og som faktisk ikke lar seg underholde av slikt ?

Kan hende jeg er litt , tja...men jeg synes ikke dette er plassen for en diskusjon om den mest sjokkerende filmen i 2007 !

Det er jo helt sykt !!! Jeg greier ikke å se at dette er et legitimt nettsted.

JEEZEZ! hvem er du som definerer hva som er normalt? løver angriper mennesker. folk blir lemlestet. hva skal vi gjøre? la vær å vise hvordan virkeligheten er?

Skal ikke være dømmende (ihvertfall litt mindre enn deg), men jeg tror det ikke er mange som verken tenner eller synes det er veldig morsomt med lemlestning. i stedenfor tror jeg det er mange som kunne tenkt se å sett hvordan den virkelig er der ute... for å dra den enda lengre, så har sikker barn i langt fattigere land sett ting som er MYE verre, men det er en annen diskusjon.

ikke slankt nettsteder, men bruk heller stemmeretten....

Har du problemer med hva som blir vist her inne, snakk med Gunnar eller noen av moderatorene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...