Gå til innhold

:D Bygger E46 2002 318D STV


LEIKIS (Hæmnskjæln)
 Share

Anbefalte innlegg

Da var neste prosjekt igang. En 02 318 D STV, ikke så mange oppårna stasjonsvogner. Så det kan bli morro.

Det meste er bestilt av styling og hjul.

Div utstyr.

Sport stoler.

Manuelt gir.

Takluke.

Klima.

Angel Eyes med Xenon.

M Tech II fangere foran/bak.

Kerscher leppe til frontfanger.

M3 speil.

Supersport justerbart senkesett.

Vertini Regency 8.5 og 10 X 20 m Continental dekk 235-35 og 255-30.

Alle ruter sota med 35% Sunguard sotfilm.

Bad Look panser selvfølgelig !

Finner ikke tak spoiler :?

Farge, mnja vet ikke helt hva den heter. Men grå sølv med litt gull, så får vi se om det blir noe extra oppå der igjen.

Hel svart innteriør, også tak.

Denne blir også tilsalgs, så fort den er ferdig !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når kommer stylingene av 330-ene? 328-ene? M3-ene?

etc etc etc...

20" felger og 255 bredde, går ikke akkurat fort på en skarve 318i...

Det kommer når folk har råd til å kjøpe de når de er ferdig. Kjøpere i prisklassen over 300 store er nokk noe begrenset for slike biler.

Det er en 318 D, langt bedre dreimoment en en 318i :) så hjula går nokk rundt fort nokk.

Kunde gruppen som bestemmer hvilke biler vi bygger, men om du har en BMW med stor motor så kan vi godt ta jobben med å style den !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer når folk har råd til å kjøpe de når de er ferdig. Kjøpere i prisklassen over 300 store er nokk noe begrenset for slike biler.

Det er en 318 D, langt bedre dreimoment en en 318i :) så hjula går nokk rundt fort nokk.

Kunde gruppen som bestemmer hvilke biler vi bygger, men om du har en BMW med stor motor så kan vi godt ta jobben med å style den !!

Av det jeg liker på biler når det kommer til styling, så kan jeg klare det fint selv, men takk for tilbudet ;)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette kan bli veldig tøft, da det ikke er så veldig mange stylede E46 stasjonsvogner ute og går.

Ang. motor vs. styling er vel dette en evig diskusjon, men om noen har null interesse for om bilen bruker tre sekunder lengre tid til hundre, hvorfor skal ikke de få ha bilen sin slik de vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ivertfall allt av inner tak og tilbehør svart og montert. Det gjør seg veldig bra med svart taktrekk, helt klart vert all jobben :D

Jeg venter fortsatt på felgene, som skulle kommet mange ganger nå :evil:

Har også fått sota rutene i bag rommet, altså de som er lima fast.

Short shift (Z3 stang) er også innkjøpt.

Men finner ingen takvinge til E46 stv.

Klarer ikke helt å bestemme meg for farge nr 2/ event mønster. Eventuelt ha samme farge på alt :shock: hehe, det går vel ikke :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...