Gå til innhold

BMW M3GT #109


Olelink
 Share

Anbefalte innlegg

du må få fikse nyrene på den nå da ;)

En av de få tingene som står på planen i vinter/vår ja ;)

Det ser jo j****g ut med nyrene som har flasset lakk, endste grunn til at jeg ikke har gjort noe med det i sommer er vel at all den ledige tiden min gikk med til retting av feil fra EU kontrollen på 5'ern. Fikk kjørt en del med gt'n i sommer men hadda aldri tid til mer enn oljeskift og skifte av noen pærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

Da var sessongen over uten at det helt store har skjedd.

Satte igår bilen tilbake på vinterlagring men den fikk først ett oljeskift, fylte på ny Edge 10W-60 og benyttet annledningen med god tilkomst under bilen til og bytte kjølevæske samtidig. Tappet av både blokk og radiator så det meste av den gamle væska skal ha forlatt systemet. Fyllte på ny blanding (ca 50/50 forhold) og satte inn ny tappeplugg m/skive i blokka. Etter denne servicen ble den kjørt inn og parkert.

 

Ingen bilder da det var lite spennende å ta bilder av, skal dog etter planen bryne meg på ventiljustering iløpet av vinteren og da blir det nok noen bilder :)

Har ringt litt rundt og hørt på pris på denne jobben, men har konkludert med at dette er det så mye å spare på å gjøre selv at jeg heller kjøper inn det jeg trenger selv. Det er ikke all verden for justeringsverktøyet, micrometer og orginale shimms (såfremt man kjøper disse enkeltvis etter å ha målt behov :)

Det er jo heller ikke så farlig å måtte vente litt på orginal shimms nå i vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...
  • 1 year later...
On 31.10.2016 at 21.13, BjornarHS skrev:

Noen update her?

Må nesten bare legge igjen en kommentar da jeg satte meg ned å bladde gjennom hele tråden her nå, er selv stor fan av M3 GT, og må si det gledes å lese en tråd der alle rette endringer er gjort (fra svensk til mer orginal)!. 

Hyggelig å høre at tråden fortsatt er interesant :-)

Det er lite oppdateringer dessverre, annet enn at den er lagt ut for salg. Jeg syns en bil som dette fortjener noe bedre enn ett liv i garasjen.

Stemmer at det ikke er skilter på den, har ikke prioritert dette. Alt er klart, mangler bare innbetaling av eng.avg.

Endret av Olelink
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Olelink skrev:

Hyggelig å høre at tråden fortsatt er interesant :-)

Det er lite oppdateringer dessverre, annet enn at den er lagt ut for salg. Jeg syns en bil som dette fortjener noe bedre enn ett liv i garasjen.

Stemmer at det ikke er skilter på den, har ikke prioritert dette. Alt er klart, mangler bare innbetaling av eng.avg.

Aha! Tror ikke jeg har sett annonsen til den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 21.2.2018 at 7.48, StigJ skrev:

Sikkert ikke et dumt trekk å legge den ut på mobile nei. Synd du skal selge da.

Mobile.de har jo enormt nedslagsfelt, men den kommer nok ut på finn også når vi kommer litt nærmere norsk sessong igjen, her laver snøen ned for tiden :) 

Å selge sitter langt inne :( Jeg vet jo at om jeg selger den nå, så er sannsynligheten stor for at jeg aldri vil sitte i en igjen. Men tiden strekker ikke til, og står den for lenge vil den jo forfalle og det tjener ingen på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...