Gå til innhold

-03 320 d touring m-sp. montert stereo


gaasen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal få dekt nytt panser på garanti.

Sitter å lurer på om jeg skal ha "goodlook" (badlook) på nye panseret.

Hadde ikke vært i tvil om det hadde vært på en bil med full pakke, men i og med att dette blir veldig sjenert styla bil så lurer jeg på om jeg skal droppe det.

Skal vel også ha nye sommerhjul.

Noen gode forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp goodlooken :wink: Nydeligbil med nydelig farge! Eneste den trenger er litt større sommerfelger. Hva med en av disse?

15gium9ear721pm4ir2m.jpg

Zenetti 5

35ppyt9khyz88dshb70p.jpg

TSW Thruxton

Du finner begge to med forskjellige dimensjoner og dekkalternativer her:

http://images.google.no/imgres?imgurl=h ... S%2520(E46)-PACKAGES%252018in%2520BMW%25203%2520SERIES%2520(E46)-BMW%25203%2520SERIES%2520(E46)%252018in%2520Staggered%2520Package%2520Specials-1&h=350&w=350&sz=21&hl=no&start=56&um=1&usg=__C7Jfef-kAeCj0loCNldtysAIqfw=&tbnid=revMBpjoaKGQpM:&tbnh=120&tbnw=120&prev=/images%3Fq%3Dbmw%2Be46%2Bwheels%26start%3D40%26ndsp%3D20%26um%3D1%26hl%3Dno%26sa%3DN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da er det sendt inn bilder av panser og fukt i en framlykt, så avventer svar fra strandveien i trondheim om hva som blir gjort.

Blir nok en litt lett utgave med badlook om det ikke blir for dyrt. Får se litt hva strandveien sier.

Så har jeg handla inn 3 stk 10" RF P2 som skal i bagasjen, litt usikker på om jeg skal bygge kasse i seteryggen eller bygge ned hele stereon i hjulbrønnen..

Så har jeg montert kenwood 522 tv/dvd spiller med blåtann handsfree pluss avspilling av mp3 fra mobil gjennom blåtanna, sms osv. Så har jeg fått montert en adapter slik att multifunksjonsrattet fungerer på spillern.

Så blir det nye speil og toning av framruter iløpet av desember, samt jeg lurer på om jeg skal kjøpe inn defa warm up pakke.

Og Northstarbatteri er montert.

Håper på hjul og justerbart til sommern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da har jeg fått tona rutene foran, ble litt forskjell, men tror ikke det er værdt å gjøre det opp igjen. Har ikke fått noen forklaring fra strandveien på hvilken film jeg bør bruke heller.

Samt att jeg har fått montert defa startsmart, dvs med fjernkontroll som funker opp til 1,2 km unna. Fin å ha om vintern denne.

Har også begynt med å montere stereo.

Ett hælvete med så mange kabler bak spiller til bmw, er alt for trangt dær.

Men har fått langt opp signalkabler og remote, gjort ferdig kassen med 3x10" RF P2 (tar opp bare rommet under "rollokasetten", så har igjen masse lagring til bagasje)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil du har fått deg! Men, jeg håper du ikke går for badlook-panser. Synes det blir fort harry på en slik bil. Men, det er nå min smak da. Veldig fin farge på den også!

Fornøyd med SmartStart eller? Vurderer det selv da jeg akkurat har fått meg garasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempepen bil du har kjøpt deg! :D E46 touring med facelift og M-Tech II blir aldri feil.. :)

Kjøp deg justerbart senkesett, litt grovere eksos (evt. bare nye eksosstusser) og 19" til sommeren, så har du en helt nydelig bil.

Hva tror du om disse felgene? (Låner bildet fra Svensson sin tråd)

9xex1gmikjfh0o5b9nbx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil du har fått deg! Men, jeg håper du ikke går for badlook-panser. Synes det blir fort harry på en slik bil. Men, det er nå min smak da. Veldig fin farge på den også!

Fornøyd med SmartStart eller? Vurderer det selv da jeg akkurat har fått meg garasje.

Joda virker bra så langt,

har ikke fått testa den skikkelig enda, har ikke vært kaldt nok, men

kurant system og det er liten lunk på motorn når en starter opp og godt og varmt inni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempepen bil du har kjøpt deg! :D E46 touring med facelift og M-Tech II blir aldri feil.. :)

Kjøp deg justerbart senkesett, litt grovere eksos (evt. bare nye eksosstusser) og 19" til sommeren, så har du en helt nydelig bil.

Hva tror du om disse felgene? (Låner bildet fra Svensson sin tråd)

9xex1gmikjfh0o5b9nbx.jpg

Så ikke dum ut hjula dær. kan fort bli ny eksos, justerbart og felger og jeg klarer og spore opp litt penger til sommern..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...