Gå til innhold

BMW E-30Turbo


e30 tic
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

her kommer et dårlig bilder av vognkortet.

det som er litt morro er at det står 2500ccm i den orginale rubrikken selv om det opprinnelig er en 320. standard dekk dim ble også endret fra 185/60-14 til 205/50-16. standard felgdim er nå 7x16" regner med er orginal dim på alpina b6.?

8kn7l6z8wg0zmjgvuc7y.jpg

legger ut et bilde av passasjersetet. er veldig på jakt etter en slik stol, evt bare sete trekkene.

pnlqc58m4d0766xecr2a.jpg

6d1u5gqxtiotd3ez3vm2.jpg

må si større hovedsylinder og 296mm skiver skrubber en del bedre enn di orginale som går varme etter en kraftig nedbremseing.

:wink:

1j9cqibxa6gmqzp97qtg.jpg

har også vert i kontakt med firma, som påtar seg montering av enten mitt e6x som jeg har liggende, eller et nyere sprut som jeg vurderer.

så da blir det montert/bremse i løpet av vinteren med di deler som sitter på motoren idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig jevel godkjent med turbo :twisted: ellers en fin E30 du har der.

Får gi beskjed om du vil gjøre en byttehandel med M3`en min :)

ja er rart hva noen setninger i et stykke papir kan gjøre 8)

liker bilen eg, men siden di fleste kritiserer fargen er det bare å melde seg for dem som har sansen for å lakkere e30'er til en fornuftig penge :whistle: er dessverre div rustbobler rundt om nede ved skjermkanter og dører.

fin den m3'en din, vanskelig å selge på denne tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig jevel godkjent med turbo :twisted: ellers en fin E30 du har der.

Får gi beskjed om du vil gjøre en byttehandel med M3`en min :)

ja er rart hva noen setninger i et stykke papir kan gjøre 8)

liker bilen eg, men siden di fleste kritiserer fargen er det bare å melde seg for dem som har sansen for å lakkere e30'er til en fornuftig penge :whistle: er dessverre div rustbobler rundt om nede ved skjermkanter og dører.

fin den m3'en din, vanskelig å selge på denne tiden?

Nei, hadde ikke vert imot en lakkjobb er ikke den fargen som passer best akuratt..

Er ikke den beste tiden for salg av M3 nå nei :? hadde den 1 måne på finn nå og vare bare forespørsler i bytte mot gamle amerikanere så var dårlige greir. Blir avskiltet i morgen og satt vekk til Mai, så skal den for salg igjen da, men håper og få den med på noen av de første treffene først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig jevel godkjent med turbo :twisted: ellers en fin E30 du har der.

Får gi beskjed om du vil gjøre en byttehandel med M3`en min :)

ja er rart hva noen setninger i et stykke papir kan gjøre 8)

liker bilen eg, men siden di fleste kritiserer fargen er det bare å melde seg for dem som har sansen for å lakkere e30'er til en fornuftig penge :whistle: er dessverre div rustbobler rundt om nede ved skjermkanter og dører.

fin den m3'en din, vanskelig å selge på denne tiden?

Nei, hadde ikke vert imot en lakkjobb er ikke den fargen som passer best akuratt..

Er ikke den beste tiden for salg av M3 nå nei :? hadde den 1 måne på finn nå og vare bare forespørsler i bytte mot gamle amerikanere så var dårlige greir. Blir avskiltet i morgen og satt vekk til Mai, så skal den for salg igjen da, men håper og få den med på noen av de første treffene først :)

hadde vert bedre med en ny lakkjobb ja.. men å ribbe bilen til molekyler å få lakkert den i alle kroker er ikke en jobb som frister meg desverre. kjekkere å få den til å flytte fortere på seg. :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil... Sinnsykt tøft at det er godkjent turbo med så mye mer effekt på den...

Syntes egentlig ikke fargen er så ille jeg, sett en med omtrent samme farge før og den var ikke ille hvertfall.. Ser nok bedre ut i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott bil=) eier selv en godkjent ombygget bil e30. og jeg synes definitivt at du skal beholde fargen;)

er klar over at du også har en :wink: du er en av di få jeg vet om som har godkjent e30..

hva er effekten din kommet opp på nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått bremset enda pga en kranglete SPEC clutch.

Etter vinteren blir det clutch som biter og etterfølgwende bremsing.

Skal jeg tippe nå,vil jeg si rundt 400 hk og en god del mer NM. men det blir som sagt bare tipping. kjører nesten flat tenning også foreløbig. der er jo mye oh hente;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Har ikke fått bremset enda pga en kranglete SPEC clutch.

Etter vinteren blir det clutch som biter og etterfølgwende bremsing.

Skal jeg tippe nå,vil jeg si rundt 400 hk og en god del mer NM. men det blir som sagt bare tipping. kjører nesten flat tenning også foreløbig. der er jo mye oh hente;)

motoren ryker ut av til fordel for sug ser jeg? :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan si det at fargen ser bra ut på bilen(det lille jeg så) jeg ble forbi kjørt å parkert idag :lol: å lyden var det ingenting å si på, tror turtall sperra di virker 8)

hehe. innpå her og du jo. ja den virker, men trur ikkje eg var på sperra der, men den har et punkt der den skyter litt.. får for mye bensin. legger fra seg litt sort røyk til tider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...