Gå til innhold

**En hyllest til BMW E34!**


///Martin
 Share

Anbefalte innlegg

Årets bil på bmwccn øst avd sin vårmønstringen ble selvsagt E34 med 20år, siden den rullet ut på markedet.

Mange fikk vel meg seg SteffanC sin tidligere E34 touring som sto plassert fortjent pent ved telte til skue for mye glede. Dette vil jeg si er noe av det fineste av E34 touring jeg har sett inorge :-).

Det ser ut som mange har fine E34 prosjekter pågang, så dette er gøy følge i de trådene som er på bimmers :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legger inn noen av min touring m5

Fin den bilen din, ser strøken ut "live" og :wink:

takk for det. du som nettopp har fått deg m5? ser no bra ut den og etter det lille eg har sett til den da.

3.6 eller 3.8? effekt anlegg på den? hørte rykter om at den var chippet, har du noe problem med det hvis det er gjort da? trimchip.com som har chippet den isåfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja stemmer det.

Er effektanlegg fra katalysatoren og bak, er en 3,6.

Forgje eier som sa den var chippet, har ikke noe spesieller problemer nei.

Vet ikke hvem som har gjort det, bilen har hvert til inkasso så har ikke så mye info om hva som er blitt gjort og ikke før den tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja stemmer det.

Er effektanlegg fra katalysatoren og bak, er en 3,6.

Forgje eier som sa den var chippet, har ikke noe spesieller problemer nei.

Vet ikke hvem som har gjort det, bilen har hvert til inkasso så har ikke så mye info om hva som er blitt gjort og ikke før den tid

ok. hvor langt kan du dra den før den sperrer da? et typisk tegn på at den er chippet er at sperren er flyttet til 7500-8200rpm. ikke selvfølgelig alle som gjør det men de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legge til link fra sommerns photoshoots av Jonnern`s og min Touring i sommer her. Min hadde ingen senk på photshoots tidspunktet.

Flere bilder av min touring finnes under denne tråden på bimmers og min hjemmeside.

Jonnern`s e34 540it/6 er å finne

i denne linken: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... c&start=30

Photshoots Jonner`n &Glenno

7bd5bi7f70tpazzbt6m9.jpg

Min med senk:

1hzjerudi2ocibcz6mb1.jpg

SteffanC sitt galleri i denne tråden: http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _album.php som jeg tror er/har vært norges fineste E34 touring.

Ellers hva angår E34 touring er jeg veldig spent på prosjektet til Ingebrigtsen`s med sin e34 530 V8 touring. Tråden her: http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _album.php dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke dradd den over rød linjen så det vet jeg ikke ;)

Edit:Jo det stemmer det. går til 8200rpm ca

ok. da ville jeg vært litt påpasselig med å dra den så langt pga mange som har fått motorhavari etter chip når sperren er flyttet såpass langt opp. svidde\smeltet stempel er også gjenganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...