Gå til innhold

**En hyllest til BMW E34!**


///Martin
 Share

Anbefalte innlegg

Det er noe med E34 som jeg blir tiltrukket av. Henger nok litt igjen i 90-tallet da det var mye bruktimport av disse, og Motorbørsen var fyllt opp av fete E34er til mye penger. Da var de jo fortsatt verdt noe...

Husker en i bygda som hadde en svart og senket 535 for 10 år tilbake, det var jo helt vanvittig gromt da. Tøffeste bilen i bygda absolutt...

Rent designmessig er den jo snytt ut av nesa til E32 som kom året før, men E34 er vel hakket kvassere. Slenger med et jallabilde fra i sommer...

vtlbhixwaek73a7rwcvn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E-34`n er nok en av di bedre bilene jeg har kjørt. Gått sammen skrudd og lite knirk å lyd,slitesterke og robuste,har hatt en del av dem også.. -88 520,-91 535,-91 525,-95 540 og har også en E-34 nå som jeg aldrig tror jeg kommer til å kvitte meg med ;

Her er noen bilder:

Legg merke til text`n bak bilen ;)

DSCF5026.jpg

DSC00956.jpg

DSC00017.jpg

DSC00960.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E-34`n er nok en av di bedre bilene jeg har kjørt. Gått sammen skrudd og lite knirk å lyd,slitesterke og robuste,har hatt en del av dem også.. -88 520,-91 535,-91 525,-95 540 og har også en E-34 nå som jeg aldrig tror jeg kommer til å kvitte meg med ;

Her er noen bilder:

Legg merke til text`n bak bilen ;)

DSCF5026.jpg

DSC00956.jpg

DSC00017.jpg

DSC00960.jpg

Liker bilen din godt, har du noen bilder fra bakenden av bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC00960.jpg

Liker bilen din godt, har du noen bilder fra bakenden av bilen?

Hmmm... hadde desverre ikke så mange bilder fra bak, bare disse 2 :cry:

Dette er fra da det var Twin Turbo med dobbel 2.5" eksos og 2 x 3" utblås.. Sjekk slicksene 26,5/10,5-15 :wink:

DSC01264-1.jpg

Å dette er med det nye eksos anlegget som er i 5" og 4" lyd-demper og utblås på vinter hjul i 275/30-19 :lol:

DSC00021.jpg

Dårlige bilder men er ikke noe serlig flink til å fotografere så mye... kansje noen andre har noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. E34`n min skulle jo bare være en vinterbil... Men blir vell til at den får litt stasj den osså. Vanskelig å ikke bruke penger på kjært barn vet dere! :)

En E34 mener jeg skal være lav og ha stoooore felger. Jeg er også mest for en cleen look. Noe sånt som det her, bare med sorte de, blink og nyrer 8)

a7y7td5jn00qae7w96x3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker for en 8 år sia, var en bekjent som pleide å låne M5 stv av en som drev det ene utested borti her..

Fikk bare høre "soter du eksosen banker jeg deg, sliter du ut dekka gliser jeg"

Å den lå rimelig sidelengs rundt her for å si det sånn

Anyways det var vel da jeg fikk opp øya for e34.. Forøvrig lik den øverst på sia her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første bimmer/ ungdomsforelskelse var en E30 320 Mtech 1 og det var drømmebilen i mange år. Står numere i hagen å ruster bort.

Hadde flere e28ere uten varme følelser inntil svogers kjøpte sin 520. En nullutstyrs møkkahaug av en bensinsluker med flere feil enn deler :love: som jeg elsker over alt i bilparken min. Den må skrus på omtrendt daglig og "alt" er nytt på den. Har hatt E60 inntil for en måned siden og har en 530DAT E39 99 MOD, men ingen bil vekker gutten i meg så mye som E34. Den er tøff rett å slett. En ordentlig guttebil. Fruen å jeg holder på med en 94 M nå, å vi gleder oss til å få penger til siste sveis og lakkejobben. Null feil på eu på 14 år gammal bil og da er det bare å glede seg til sommeren. 120 laken i påkost og innkjøp. Tror den blir verdt hver eneste krone i ren kjøreglede(ihvertfall synes KOED det) :lol: . Kjøre til jobben bilen, B3 Alpina coupe blikkboks som bare er ubehagelig og nifs i forhold. E34 forever her i gården. Drømmen er Avusblau eller daytonafiolet M//touring :bmw: mmm Drømmebil. Solgte 540 :cry:

Pedro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. E34`n min skulle jo bare være en vinterbil... Men blir vell til at den får litt stasj den osså. Vanskelig å ikke bruke penger på kjært barn vet dere! :)

En E34 mener jeg skal være lav og ha stoooore felger. Jeg er også mest for en cleen look. Noe sånt som det her, bare med sorte de, blink og nyrer 8)

a7y7td5jn00qae7w96x3.jpg

Sånn?

3s525pml5orawqh3ph52.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...