Gå til innhold

idiotiske parkeringer.


Sjøbuse
 Share

Anbefalte innlegg

villet ikke parkert i den gata der jeg. aaalt for redd for at noen skal komme borti bilen min.. ingen som legger igjen lapp om det skjer iaffal..!

Jeg må parkere i gata, og har angst hver dag! I blant tar jeg bilder som viser hvem som står både foran og bak meg, i tillfelle en av de skulle dulte borti bilen min. Bare for noe dager hørte jeg noe gnål utenfor, så jeg tittet ut i nysgjerrighet og så en av våre nye landsmenn som vandrer bort til sin midt-90-talls slitne Honda Accord. Han setter den i revers og gjør null forsøk på å stoppe før han treffer bilen bak seg, så kjører han ut av luka si og stikker av. Bilen har kjørte i var bilen som stod foran min...

Riktignok var dette en 20 år gammel Volvo 240, så kanskje han hadde vist mer hensyn om han rygget mot en helt ny BMW, men jeg er ikke så sikker. Faens folk, burde vært skutt på stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å skrike ut det Petter, så tar jeg transporter`n og kjører en tur i gata di!

transporter er for smått.

kjøpt meg ny bil nå. så tror dette løser seg fremover nå :P

2,40 bre og 6,37 lang. dette bør skremme naboene langt inn i garasjen.

pu16zctuac3nx5ljhfbj.jpg

Skikkelig grom vogn med krefter! En kompis har 05 Chevy Tahoe, vi har flytta noen feilparkerte biler med den ja :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nye bilen min kan flytte fjell om jeg setter på lva 4X4. Hadde vært moro og vite hvor mye nm den har.

Jeg har også sett en eldre kar rygge i en annen bil så glass og plast spruta. Karen så litt i speilene sine før han kjørte avgårde. Dette var på en parkeringsplass. Jeg tok skilt nr hans og ga til eieren av den pårygga bilen. Vet ikke hvordan dette gikk vidre. Jåvlig irriterende at folk stikker av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Det er noen i samme oppgang som meg med en svær Mercedes som visstnok aldri gidder å lete lenge etter parkeringsplass i gata, så da setter han bilen utenfor inngangen til blokka. Der stod den i natt og i morges lå det en påskegave under vindusviskeren. Aldri før har det føltes så godt å se en parkeringsbot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen i samme oppgang som meg med en svær Mercedes som visstnok aldri gidder å lete lenge etter parkeringsplass i gata, så da setter han bilen utenfor inngangen til blokka. Der stod den i natt og i morges lå det en påskegave under vindusviskeren. Aldri før har det føltes så godt å se en parkeringsbot.

Hva i all verden? Det står at jeg skrev dette innlegget i dag, men det var jo over to år siden! Jeg har ikke skrevet NOEN innlegg på Bimmers siden søndagen. Weird shit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...
  • 1 year later...
På 26.2.2017 den 18.55, GtiGtr skrev:

Gammel tråd, men hvordan gikk dette til slutt? :D:D 

Hvordan det gikk til slutt vet ingen 😜 Det er jo ikke slutt. Fortsatt folk som mister bilene sine midt i gata, men det har faktisk blitt noe bedre etter noen runder med Politi, brannvesenet og kommunen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...