Gå til innhold

-- Jobb tråden --


Nøstbakken
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg jobber for tiden i Norges herlige Helsevesen:) Jobber innen for akuttmedisin, dvs Amublanse samt at jeg også jobber på AMK (113 sentralen). Trives forsåvidt bra i yrket. Er jo et veldig variabelt yrke hvor man egentlig aldri vet hva som skjer fra dag til dag.

Jeg sitter vel med tanken på å ta videre utdannig. Dette blir isåfall innenfor sykepleien hvis det skal bli aktuelt. Det som hadde vært knall hadde jo vært å kommet ut på plattform som medic etterhvert :) Men det blir nok mange år frem i tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er for tiden lærling i prosessindustrien.. Har fagprøve til sommeren, men ikke helt bestemt meg for hva jeg vil etter det.. Er på Norcem nå, og trives egentlig bra der.. Det er en sementfabrikk, som ligger i Brevik. Største sementfabrikken i Norge (av 2 :roll: ) Føler selv at jeg har valgt riktig vei å gå.. Går skift, og trives med det.. Er noe herk innimellom, men har endel fritid også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg jobber som rørlegger i dag, syns det er helt greit, men jeg vil mere.. Så det er mulig jeg skal prøve meg i maler yrket eller at jeg blir bedriftseier ;) Det siste frister mest :) Siden dere andre legger ut bilder av deres utstyr og arbeidsplass, så legger jeg ut bilde av verdens beste verktøy ;)

tn90soxt3en07vyitbgx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er utdannet IKT-driftsoperatør, men siden man ikke kan kombinere hobby og jobb så holder jeg på å ta mitt andre fagbrev innen maskinoperatør nå.. LItt lei av å være lærliing, og satser på at jeg ikke blir lei av denne jobben også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ferdig med læretiden i Aker elektro denne måneden. Venter på fagprøven.

Jeg har vært 1 år i Hammerfest på Snøhvit LNG. (2 uker på, 3 uker av) hvor jeg har jobbet med: Varmekabel, lys, fiber, alarmanlegg.

Det siste 1,5 året, har jeg jobbet på verftet på Stord, hvor vi bygger verdens største borrerigger.

Her har det gått i kabeltrekk, kobling, og commissioning. (testing, ferdigstilling og igangkjøring av utstyr.)

akerspitsbergen.jpg

Noen utsiktsbilder fra ankervinsjen på den ene riggen.

Bilde434.jpg

Bilde435.jpg

Bilde436.jpg

Bilde437.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yngvejos du har tydligvis ikke høydeskrekk :P

jeg er utdannet IKT-driftsoperatør og jobber som system ansvarlig i en bedrift pr dags dato.

har også data som hobby og det går bra, studerer vidre og skal ta noen nye sertivikater innen tråløst nettverk og sikkerhet, har 4 fra før,men gidder ikke å gå nærmere inn på de.

har også bil som hobby så da jeg er lei av data jobber jeg med an av bilene i garagen, går bra og kombinere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som signalmontørlærling. Er ansatt i Baneservice AS, som er norges største entrepenør innen jernbane. Dette firmaet var tidligere en del av NSB, og Jernbaneverket før det ble Baneservice AS.. :)

Firmaet har med andre ord lang historie innen nybygging og vedlikehold av jernbane og sporvei.

Er inne i mitt siste halvår som lærling nå, og med bestått teorieksamen er det bare å vente på fagprøven. Dersom det går veien så er jeg sikret fast jobb resten av livet, med meget god betaling... :wink:

http://85.221.23.150/b/baneservice.no/

Bilde av meg til venstre forresten. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dere andre legger ut bilder av deres utstyr og arbeidsplass, så legger jeg ut bilde av verdens beste verktøy ;)

tn90soxt3en07vyitbgx.jpg

Helt enig her! :D Jobber som snekker, og bruke forskjelig Hilti verktøy daglig :wink: Og dette er noe som holder :wink:

Du handler vel ikke tilfeldig hvis hos Motek? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dere andre legger ut bilder av deres utstyr og arbeidsplass, så legger jeg ut bilde av verdens beste verktøy ;)

tn90soxt3en07vyitbgx.jpg

Helt enig her! :D Jobber som snekker, og bruke forskjelig Hilti verktøy daglig :wink: Og dette er noe som holder :wink:

Og det beste med alt er at det er mitt private :D Har jo også handverktøy, men det er ikke noe å legge ut bilder av da alle har sett en skiftnøkkel og noen vannpumpetenger før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...