Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Dette "får i ulveklær" fenomenet er noe typisk norske greier. Synes rett og slett det er skikkelig tragisk...

Derfor drømmer jeg om tysk bil med stor motor, manuelt klima, halogenlykter og helst ikke cruisekontroll :-P Manuelle vindusheiser bak kan det også godt være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, And-reas skrev:

Derfor drømmer jeg om tysk bil med stor motor, manuelt klima, halogenlykter og helst ikke cruisekontroll :-P Manuelle vindusheiser bak kan det også godt være. 

jeg er der :-P jeg hater takluke, har det på typ alt jeg har, har cruise på typ alt jeg har, bruker det aldri, å ekstra utstyr er utelukkende for kvinnfolk og karer med slappe håndledd :-P

de få tinga jeg synes er ålreit er servo og ac og aut på pendler bilen siden jeg står i kø, å diffsperre, alt annet bryr jeg meg pent lite om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1970 Saab V4 solgt ny i Norge (men fått nyere skilter på slutten av 70-tallet...) som ikke har vært med i tråden her før. Må vel være lov å si at designet ikke har tålt tidens tann spesielt godt, men det er den jo ikke alene om for så vidt.

IMG_2543.JPG

IMG_2544.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over en historisk interessant bil i dag - den eneste amerikanske masseproduserte modellen med luftavkjølt hekkmotor. Produsert i årene 1960-1969 med facelift i 1965. Dette er en 1965 (1997) Chevrolet Corvair Corsa Convertible med en 2.7l på 142hk. "Corsa"-utgavene var velutstyrte og som standard hadde alle facelift-modellene uavhengig fjæring på alle hjul. Corvair kunne dog ikke måle seg salgsmessig med Ford Mustang og ble etter hvert faset ut av GM til fordel for Camaro.

Akkurat dette eksemplaret skulle vært på EU-kontroll for snart 4 år siden, men ser ikke ut til å lide noen nød. Bare flaks at jeg fikk knipset den da den var borte vekk en time senere. Legger også ved en 1966 (1968) Mercedes-Benz 250SE Coupe. Et dyrere alternativ et par klasser opp hvis man hadde penger som brant i lomma og var på jakt etter en ny coupe i 1965.  

 

IMG_2561.JPG

IMG_2562.JPG

IMG_2563.JPG

IMG_2564.JPG

IMG_2565.JPG

IMG_2566.JPG

IMG_2568.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 29.4.2017 at 22.54, ALBUAK skrev:

Bmw M5 Touring 

18236223_2283437125213970_1953079518_o.thumb.jpg.3cab7d11aea4def9dbdc83e9639ca805.jpg

Finnes ikke M5 touring, mest sannsynlig en 528 eller om man har flaks en 540. Finnes vel kun 2-3 "ordentlige" M5 touringer i landet. Ombygd med orginale M5 deler. Finnes en her på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Slavearbeider'n skrev:

Finnes ikke M5 touring, mest sannsynlig en 528 eller om man har flaks en 540. Finnes vel kun 2-3 "ordentlige" M5 touringer i landet. Ombygd med orginale M5 deler. Finnes en her på forumet.

Er en av dem som er ombygd til M5, har sett den ofte ved Slemmestad/Vollen og den lå ute til salgs for 1-2 år siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...