Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

On 7.9.2017 at 8.23, DonaldT skrev:

Håper dere i Møre og Romsdal kjenner deres besøkelsestid, og drar til Storfjord Hotell i Skodje og fotograferer tidenes bilfølge i Norge. McLaren F1 klubben har medlemstreff, de har tatt med seg diverse superbiler som vi neppe kommer til å oppleve samlet i Norge igjen.

Blant bilene er bl.a. verdens dyreste nybil, en Rolls-Royce Sweptail til 130 millioner kroner i nypris. Her er noen av modellene som er på plass: Ferrari F12 TRS, Ferrari GTC5 Lusso, Porsche 911 Turbo S, McLaren P1, McLaren S1, Koenigsegg

Hadde jeg bare vært klar over det... De kom i land i Molde her forrige uke.

http://www.rbnett.no/nyheter/2017/09/08/Fikk-du-med-deg-de-rådyre-superbilene-15279090.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Galro skrev:

Kanskje det bare er vinkelen bildet er tatt fra, men den ser ut til å stå parket farlig nærme den kanten på museet. 

reagerte ikke på det når jeg tok bildene så mistenker de lurer oss litt i etterkant. Ville i så fall vært tøft å ta en slik parkering med en bil til 4 millioner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, DanielStance skrev:

Fikk ikke tatt bilde, men møtte på en svart E30 Touring med skiltet MAFIA i Fyllingsdalen..

Tror det hadde passet bedre på min bil egentlig :lol:

Mulig KEBAB er ledig. Du kan jo sjekke....

OK bare spøk. Men det hadde jo vært litt morsomt om noen med litt selvironi valgte det skiltet

Edit: KEBAB er pussig nok faktisk ikke ledig ;)

Endret av t06afre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎11‎.‎09‎.‎2017 at 23.00, Slavearbeider'n skrev:

Hva er oddsen for dette!?

 

Helt sann historie uten juging...

En kamerat av meg hadde en da 20 år gammel Corolla GT (relativt sjelden langs veien for å si det pent) med regnr VX14461, og på brygga i Tønsberg en sommer presterte han å parkere ved siden av Corolla GT i en annen farge med regnr VX14460. For oss skiltnerder er slike historier ganske artig, spesielt med tanke på hvor sjelden denne bilen er og var.

Ellers har jeg ingen nye spottinger utenom den SAABen Galro har knipset. Det har regnet stort sett konstant 3 uker i strekk i Stor-Oslo, så det kryr ikke av snasne biler gatelangs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom for et par år siden over 2 identiske mercedeser med skiltnummer etter hverandre. Var den compact-ish merca, så jeg nekter å tro at noen med vilje har kjøpt 2 av de, samtidig stod de ved siden av hverandre utenfor et lite hotell, så sjansene for at det er helt tilfeldig er vel minimale for å si det mildt.

Fattern kom forøvrig over en helt lik bil som han hadde, samme farge og skiltnummeret var bare 1 tall ifra. Dog en ikke helt uvanlig bilmodell (Opel Vectra B ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...