Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

16 timer siden, Werther skrev:

Langt fra første gang jeg ser Bentley Bentayga - dog noe spesielt å se en bil til 3.5 mill stående gatelangs full av fugleskitt og støv.

IMG_3692.JPG

IMG_3693.JPG

RIktignok ikke min spotting, men rimelig voksent å kjøpe to samtidig 😅

IMG_2464.thumb.jpg.0e5e8c750f3a40d1cdaf4395630f4fe9.jpg

Endret av olenikolai
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎02‎.‎06‎.‎2018 at 17.25, N.E.W. skrev:

......og en shabby og sær, men kul Talbot Matra Rancho

Jeg gikk i barnehage og grunnskole sammen med en jente, og faren hennes kjørte en slik en i samme farge rundt 1988-1991. For alt jeg vet kan det godt hende at det er samme bilen. Har aldri sett en langs veien siden.  For å gjøre det enda mer eksotisk - faren var svart afrikaner - på slutten av 80/tidlig 90-tallet så man jo nesten aldri svarte mennesker i motsetning til dagens Norge, så denne sleden med han bak spakene var noe man la merke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på øyet som ser. Mtp at det er en SUV - om man kan kalle den det, så synes jeg Jaguar har lykkes ganske godt med denne (nå er ikke denne vinkelen den mest flatterende for iPace'n, men svært sjelden man "ligger på bakken" og titter opp på biler) At E-Golf er "pen" er greit nok, men du verden så lite spennede. Absolutt ikke noe nytenkende designmessig med den bilen, kanskje heller ikke så rart iom at Golfkarosseriet har blirr raffinert til perfeksjonisme over flere tiår - får å treffe størst mulig målgruppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...