Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Goodwood FOS er mekka! Var der i 2015, hadde vondt i nakken i ukesvis etterpå etter alle de headturnerene, er så vanvittig mye lekkert å se på og høre på. Og som de pusher de gamle museumsbilene opp bakken 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er uten tvil en opplevelse! Var der i 2009 også, men det er jo noen år siden nå. 😛

Er «dessverre» på familieferie, så ble litt kompromisser og bare en dag der inne. Skulle gjerne hatt både en og to til, men man får ikke til alt.

Ble forøvrig ganske importert når vi ankom. Hadde knapt parkert før det kom en dame i Land Rover «familiy shuttle» og spurte om hun skulle kjøre oss til inngangen. Samme gjorde vi da også tilbake igjen, og ble kjørt helt til bilen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Otis skrev:

Tror jeg spotta @Fahad i dag ved Vigelandsparken ca kl 1510 med en mobil i hånda! Han hadde en kompis med seg og de koste seg svært.

Uansett om det ikke var Fahad så var det en fin bil.

Det stemmer 😂 tusen takk 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Fahad skrev:

Det stemmer 😂 tusen takk 🙂

Glemte å si at det er veldig lett å høre at det kommer noe litt spesielt i gata med den eksos du har. Den er vel ikke original?

Hørte det ganske greit når du bremsa på 2.gir forbi parken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Otis skrev:

Glemte å si at det er veldig lett å høre at det kommer noe litt spesielt i gata med den eksos du har. Den er vel ikke original?

Hørte det ganske greit når du bremsa på 2.gir forbi parken.

Nei, jeg byttet til iPE eksos og catless downpipes for noen måneder siden 🙂 Lager ganske bra lyd.

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 16.4.2016 at 13.19, ErRihm skrev:

Må si meg enig med Fredrik 90. Forstår ikke alt hatet mot Cadillacen, lukter nesten litt misunnelse. Blir også litt feil å sammenligne med X5, da det er to helt forskjellige biler. X5 (Bmw generelt) er bygget som en sportslig suv, mens caddien er ren og skjær luksus. Vil absulutt ikke si den er stygg.

nok OT fra meg

Spottet denne i Stavanger

125i med drøy 1M bredding. Vet ikke om motor er ombygget også.

image.jpeg

image.jpeg

Original 125i mottor i den nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...