Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Nesten alle bilforumer med selsrespekt har sin egen tråden for fortelle om biler du så eller legge ut bilder av dem. Ettersom det begynnner å komme mykje sol og myke varme, tenkte jeg å heve selvrespekten til Bimmers.no ved å nettopp lage en "spotte-tråd.

Tråden gjelder for hele landet.

PS: Siden det har vært litt diskusjon rundt det å ha med bilskilt, vil jeg oppfordre alle til å heretter sensurere det bort før man legger ut bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det har vært flere sånne på Bimmers....

Jeg søkte på "spotting", "spotte" og lignende ord som jeg mente kunne være relevante, men jeg fant ingenting. Det eneste jeg fant var en tråd om noen som likte å spytte på bmw-er, men jeg følte ikke at den dekket behovet. Uansett så prøver vi på nytt nå, så ser vi hvordan det går.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det har vært flere sånne på Bimmers....

Jeg søkte på "spotting", "spotte" og lignende ord som jeg mente kunne være relevante, men jeg fant ingenting. Det eneste jeg fant var en tråd om noen som likte å spytte på bmw-er, men jeg følte ikke at den dekket behovet. Uansett så prøver vi på nytt nå, så ser vi hvordan det går.

;)

Tråder du er sterkt engasjert i har jo vist tendenser til å være mer levedyktige en snittet så burde være håp! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med jeg!Men skift navnet på tråden til "Spotte-tråden" eller noe da ;)

Jeg er fan av å se "virkelige" bilder av fete biler!

Nå vet jeg verken hva du kaller fete biler eller virkelige bilder, men jeg prøver i hvert fall å ta best mulige fotografier av biler jeg mener er kule, dv.s. klassiske fra midten av 70-tallet og nedover. Om andre foretrekker en annen type biler, er det selvsagt bare å slenge de ut!

For øvrig skiftet jeg navn - nå er navnet nesten på rim.

Tråder du er sterkt engasjert i har jo vist tendenser til å være mer levedyktige en snittet så burde være håp! 8)

Vi får se, men det er lov å håpe. Jeg kommer uansett til å bruke tråden for bilene jeg møter på.

Lagde en slik tråd, ikke noe liv for å si det slik :P

Da håper vi det går bedre med denne. En av grunnene til at din er lite liv i, kan jo være pg.a. at det er håpløst å finne den. Ettersom folk stadig legger ut bilder eller snakker om hva de har sett i Tulletråden her på forumet, skulle man jo tro at det ligger et "marked" for en egen tråd dedikert til spotting.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv med carspotting da så finner du det! :wink:

Ja, nå fant jeg den faktisk. Om det ikke gjør mye for deg, velger jeg likevel å fortsette i denne tråden. Det er bedre om folk bidrar med bilder slik at tråden ikke dør ut, enn at folk sier "den kommer til å dø ut" - gjør de det siste er det garantert at den nettopp forsvinner.

;)

Som regel når jeg tar bilder prøver jeg å få 6 bilder som er gode og som jeg legger ut på nettet (flickr.com). Derfor har jeg fem bilder til av hver bil jeg la ut i går. Jeg synes spesielt Citroenen var interessant:

3407030466_31f690aef1.jpg

3407030476_e195a976dd_m.jpg3407030462_23e8b35601_m.jpg

3407030460_c2abd02d4a_m.jpg3409511186_3a38e0c744_m.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

qfe69a5yiaxx2f3ax6bu.jpg

Du har ikke bilder av bilen forran? Det kan se ut som en stor Chevrolet fra starten av 60-tallet (1962?).

Ikke legg ut skiltnr av andre sine biler på nettet uten lov.

Så lenge bilen er i det offentlige rom er det så vidt jeg vet ingen lov mot det å legge ut bilskilt. Man har regler om bilder med fokus på enkeltpersoner. Derfor er det ikke ulovlig i seg selv, men det kan muligens være greit å fjerne det om eieren ikke ønsker at det skal vise. Sånn generelt er det egentlig en risiko man må ta med å kjøre bil offentlig.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...