Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Den er vel strengt tatt uvanlig over alt bortsett ifra USA ;) Men det var faktisk Cadillac sitt forsøk på å lage en bil som skulle bli populær i Europa, det var bare det at tverstilt V8er og fremhjulstrekk ikke akkruat er hva man foretrekker på denne siden av Atlanteren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott samling. Synd det ikke ser ut som om man har fått noen førkrigsbiler inn der. Hadde vært stilig med 327.

 

Er dette en fast samlig eller kun noe som er utstilt i forbindelse med lanseringen du nevner?

 

Uansett så må si jeg er imponert over veigrepet på den e9-en.

Endret av Galro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva dere syns, men jeg spotta det kuleste jeg kommer til å se i hele år på onsdag, 21. Oktober 2015. Fant ut at en nabo av foreldrene mine har en DeLorean stående i garasjen! Morsomt sammentreff å se den på onsdag, for de som skjønner greia[emoji6]

Endret av Krika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye fint på veiene nå som saltingen er i gang.

2000 (2009) 996 GT3...Er ingen fan av 996, men GT3 var noe av det råeste på den tiden. 3.6l sugemotor på 360hk og 1350kg.

Samt en bil jeg aldri har sett i Norge før, en 1995 (1998) Toyota Avalon 3.0 V6. Sikkert flyttegods...

post-47117-0-44367300-1445606362_thumb.j

post-47117-0-50018300-1445606365_thumb.j

post-47117-0-91027200-1445606367_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er tydelig at vi går en mørk tid i møte (både figurativt og bokstavelig) når jeg ser på trafikken jeg møter om dagen. Det er ganske stor forskjell fra slik det var for bare et par uker siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fantastisk samling BMW'er på Maritim. Hvis denne samlingen består av både private og "offisielle" biler kan man bare tenke seg det logististiske arbeidet som ligger bak... imponerende. Denne samlingen er alene nesten verdt en reise til Oslo... :cool:

Endret av Fredrik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er tydelig at vi går en mørk tid i møte (både figurativt og bokstavelig) når jeg ser på trafikken jeg møter om dagen. Det er ganske stor forskjell fra slik det var for bare et par uker siden.

Så en rødoransj Viper med hvite striper på Chr. Michelsensgate i dag. Ikke hverdagskost å se bil med 8+ liter her i landet, hvertfall ikke i oktober!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk tur i boligområde i Spania og fikk plutselig se noe som vekket minner fra min tid som Coswortheier på slutten av 80 tallet. Her sto en dønn strøken original RS500. Håper den fikk stå i fred over natten. Mens jeg observerte bilen var det to lugubre varebiler ved bilen og folk tok bilder etc så tydelig at flere hadde fått med seg "severdigheten". Også spenstig Audi i 2 etg på biltransporten..

post-38509-0-13918400-1445635723_thumb.j

post-38509-0-51696200-1445635739_thumb.j

post-38509-0-37578900-1445635754_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...