Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Vet at det går en sort en i Laksevåg et sted, og så er det en på jobben med sort 2.2

Ellers har jeg sett et par cab'er, men de har jeg kun sett én gang. Pluss Lasse sin 3.0si :P 

 

Det hendte jeg møtte på en coupé i morgenrushet, inn mot Haakonsvern, men siste året har jeg bare sett en ny Z4 cab, så lurer på om han har opp(ned)gradert :P 

Ellers går det en ny, gul Z4 med minste motorisering i nærområdet. Kjørt av en pensjonist. Han kjører den for alt den er verdt. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å spotte såpass sjeldne biler som Z4 Coupe, og enda morsommere når man kjører en selv som Stig. Har hatt min Z3 Coupe i 6 år, og har kun truffet på andre Z3 Couper 5-6 ganger når jeg har vært ute å kjørt i løpet av disse årene. Lite spottings i Oslo i det siste, men så en Ferriari Speciale matt koksgrå ved Aker Brygge. Rimelig sint lyd, selv på tomgang. Kjørte med eksportskilt. Ellers litt ymse spottings, ikke så veldig spennende, men dog.

post-54466-0-44472500-1446546759_thumb.j

post-54466-0-95358000-1446547176_thumb.j

post-54466-0-99284500-1446547177_thumb.j

post-54466-0-44412800-1446547178_thumb.j

post-54466-0-19515700-1446547382_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at det går en sort en i Laksevåg et sted, og så er det en på jobben med sort 2.2

Ellers har jeg sett et par cab'er, men de har jeg kun sett én gang. Pluss Lasse sin 3.0si :P

 

Det hendte jeg møtte på en coupé i morgenrushet, inn mot Haakonsvern, men siste året har jeg bare sett en ny Z4 cab, så lurer på om han har opp(ned)gradert :P

Ellers går det en ny, gul Z4 med minste motorisering i nærområdet. Kjørt av en pensjonist. Han kjører den for alt den er verdt. Hehe

 

Den sorte er kanskje den 3.2 M Coupeen som krasjet der oppe for en stund siden. Hadde nettopp kjøpt den hos Ferdinand Motor. 

Regner med 2,2 du snakker om er en roadster siden det ikke finnes Coupe med mindre enn 3.0si ;)

 

Nå har det gått noen Coupeer i Bergensområdet de siste årene. 3 stk. Silbergrau (Lenny sin, gamle SV90 sin og den jeg så nå i helgen), en blå (gamle Lasse sin) og den sorte M-Coupeen som er nevnt over.  Om det går flere vet jeg ikke. Lasse sin gamle går nå i Moldeområdet, SV90 sin går nå på østlandet.

 

Vet at SPZ på Askøy har solgt noen av den nye modellen. Mener de har solgt en gul. Men det er uninteressant siden det kreler av E89 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2.2en er nok roadster, ja! Har ikke sett så nøye på den. Uff, tenk å smelle en Z4M :(

Så en av de coupeene som dro på modball, når jeg var på vei til Sverige. Husker ikke om det var Lenny eller SV90. Hehe. Hvis det var en av de, i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E34 ser man lite til på Østlandet nå, så det var hyggelig da jeg så en 1993 (1996) 530i gatelangs. For øvrig var nyprisen på en 530ia uten ekstrautstyr i 1994 705000kr, eller 1 million i dagens kroner.

Synes også en 1971 Scania var litt sjarmerende.

post-47117-0-07730300-1446661527_thumb.j

post-47117-0-88122700-1446661529_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å spotte såpass sjeldne biler som Z4 Coupe, og enda morsommere når man kjører en selv som Stig. Har hatt min Z3 Coupe i 6 år, og har kun truffet på andre Z3 Couper 5-6 ganger når jeg har vært ute å kjørt i løpet av disse årene. Lite spottings i Oslo i det siste, men så en Ferriari Speciale matt koksgrå ved Aker Brygge. Rimelig sint lyd, selv på tomgang. Kjørte med eksportskilt. Ellers litt ymse spottings, ikke så veldig spennende, men dog.

 

Den Renaulten var en flott spot så sent på året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er langt fra hver dag lastebiler figurerer i denne tråden, men de gamle Scania'ene husker jeg. Disse så man i vanlig trafikk til langt opp på 80-tallet. Jeg har ingen errfaring med disse som kjøretøy, men designet er iallefall kjent på den samme måten som Volvo 240 er det... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...