Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Dagens lille spotting.

6ewuwlkq1ontjvsdgscs.jpg

Ganske fin inni?

s1muh38lhc5go56u5020.jpg

Sjeldent syn på skroten...

fnb6bpgu5mzr2pp9c8sg.jpg

shxy92axzoh72qqie3db.jpg

Triste syn på skroten...

ah2u207betmxy0ihw9fh.jpg

2dya2u57gd5tj012feft.jpg

x7otu0nyek6ngypxiipj.jpg

Latterlige syn... (Burde vært på skroten)

ojzpviagmz4x7y2ayz5m.jpg

oatnrexof4qkxyargvkh.jpg

wmpeq3wkmd21ckfm0ywy.jpg

Hvis det er noen som er opptatt av sladding av skiltnr, så får de sladde og legge ut bildene mine på nytt. Jeg gidder ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er sjelden vare, 80 talls japsebiler var jo ikke akkurat kjent for sin motstand mot rust, hadde en 86 RX7 Turbo II, som merkelig nok var helt rustfri, solgte den for et par år siden men savner den veldig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hiver med en par bilder fra bilene vi har hatt med ombord.

Fant ikke ut om dette var en serdeles godt ivaretatt Mercedes 300sl "Gullwing", eller en form for "kit" bil?

81g924t56e8vj3xwy9eh.jpg

acr2zjkvrtrjxyf5amci.jpg

gqr6tdzfxd9jey06cjun.jpg

beklager de dårlige bildene, lysforholdene ombord er ikke de aller beste for et trasig mobilkamera.

Gammal rolls. sto litt upassende så gidda ikke åle meg ned for å ta flere bilder.

zjkiomgz51buddkoo77x.jpg

Evo og en brand new nissan med 1.1 turbo (om jeg ikke husker helt feil)

vye1n0lirran109wts8x.jpg

Skyline GTR

ah6wnjtmqwcz5z31djv6.jpg

r3lj8y5mw8akyp98sfot.jpg

ptbpokmh6422ojam7968.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hiver med en par bilder fra bilene vi har hatt med ombord.

Jobber du på en bilferge?

Fant ikke ut om dette var en serdeles godt ivaretatt Mercedes 300sl "Gullwing", eller en form for "kit" bil?

Jeg har aldri sett en profesjonell og godt utført "replica" av 300sl med dimensjoner som stemmer overens med orginalen. Jeg vil derfor si at den mest sannsynlig er ekte. Interiøt er med å forsterke det inntrykket, ettersom svært mange av "replicaene" sjeldent får dette rett.

Gammal rolls. sto litt upassende så gidda ikke åle meg ned for å ta flere bilder.

zjkiomgz51buddkoo77x.jpg

Er du sikker på at denne er genuin? Bilen ser ut til å ha moderne, lakkerte og elekriske speil. Profilen ser ut til å være for rett og firkantet mot rompa. Jeg mistenker at det er snakk om en relativt ny bil, men som har fått klistret på en Rolls Royce-inspirert front. Noe à la hva Mitsuoka gjør.

http://images.google.no/images?hl=no&q= ... a=N&tab=wi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så ut som den merca kom rett fra fabrikken ihvertfall.

ang. den rollsen så husker jeg ikke helt, men den så rimelig sliten ut innvendig. fikk ikke sett skikkelig på den siden den sto så uhøvelig til.

jobber på bilfrakter i worldwide frakt. tar vel ca. 5000 biler så har ikke veldig detaljert info om hver enkelt av dem. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så ut som den merca kom rett fra fabrikken ihvertfall.

Når vi snakker om såpass dyre samlerbiler, ser de aller, aller fleste av dem ut som om de kommer rett fra fabrikken. De som ikke gjør det, blir gjerne sendt til restauratører slik at de også blir seende slik ut. Siden deler av bilen er pakket i skumplast, tipper jeg at den kommer fra restaurasjon/detaljering. Mercedes selv har en egen "klassisk-divisjon" som driver med dette.

ang. den rollsen så husker jeg ikke helt, men den så rimelig sliten ut innvendig. fikk ikke sett skikkelig på den siden den sto så uhøvelig til.

Det at den er skitten innvendig trenger ikke nødvendigvis å utelukke min teori. Om det er en Mitsuoka (som kan passe hvis bildene er tatt i Asia), så selger de fronter som kan ettermonteres på "eldre" biler.

jobber på bilfrakter i worldwide frakt. tar vel ca. 5000 biler så har ikke veldig detaljert info om hver enkelt av dem. ;)

Etter bilene å dømme, kan de se ut som en del av bildene er tatt på vei fra/til Asia. Kan det stemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de øverste er vel tatt mens vi er på vei fra Japan til USA, mens de siste jeg la ut var en annen tur, fra Long Beach (usa) til Panama. da har vi hentet biler fra australia, singapore, korea og japan.

er nok ikke umulig at den "rollsen" er no slags asiatisk kopi greie. de lager mye rart der borte som man aldri får se her til lands.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...