Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Litt forskjellig: 928S som jeg tror er spottet her inne tidligere (litt sjelden i rød og med manuell), 7-er med ekstremt tykke vinduer - regjeringsbil?, 944 følger etter en gammel SL, i8 med spreke gule detaljer, et par gamle Vetter, Lancia HPE og en trist Jaguar som har gitt opp.

65.jpg

66.jpg

67.jpg

68.jpg

69.jpg

70.jpg

71.jpg

72.jpg

73.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spottet også denne HPEen i dag. Trodde det bare gikk en slik i Oslo, en grå norsksolgt 78-modell, men nå har det dukket opp en 77-modell importert i 2014. Man kan si mye om Lancia, men design har de aldri hatt helt dreisen på. Ser ut som enn oppjazzet Passat, men med enda verre kjørestilling, dårligere kvalitet og kanskje de verste rustproblemene bilindustrien har sett.

IMG_2033.JPG

IMG_2034.JPG

IMG_2035.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@N.E.W. Den 928S'en ga seriøse flashbacks selv om den er en USA modell med stygge gummistøtfangere bak og ditto sideblinkere (standard på USA modellene) samt har uoriginal eksos (den originale går ut på skrå som på en E30 325i). 928S med indisch rot lakkfarge og 16" utstansede "flat discs" er definitivt klassisk vare... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden pickup jeg kom over i dag - en Jeep Comanche Laredo 4.0l. Det ser ut som denne akkurat har blitt importert fra den franskspråklige provinsen Quebec i Canada (som for øvrig er 5 ganger større enn Norge...).  Disse ble produsert mellom 1986 og 1992, og det ble solgt en 50-100 biler nye i Norge i 1986/87 så vidt jeg har skjønt. Har selv bare sett to stk langs veien før jeg så denne her, som for øvrig ikke kan ha sett mye saltlake/vinterkjøring og i tillegg er utstyrt med et småkult kapell med et uvanlig design.

Jeg har litt sansen for de eldre Jeepene - solide biler med god fremkommelighet og et design som holder seg bra (Cherokee) til å være over 30 år gammelt.

IMG_2038.JPG

IMG_2039.JPG

IMG_2040.JPG

Endret av Werther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2nq5sao.jpg

E39 M5. Noen herfra som kjørte forbi Sandefjord-Larvik på e18 rundt 18.00 tiden? Sry for dårlig kvalitet men gikk så fort og hva gjør man ikke for å ta bilde av en m5 :D

Endret av M//
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Werther skrev:

Sjelden pickup jeg kom over i dag - en Jeep Comanche Laredo 4.0l. Det ser ut som denne akkurat har blitt importert fra den franskspråklige provinsen Quebec i Canada (som for øvrig er 5 ganger større enn Norge...).  Disse ble produsert mellom 1986 og 1992, og det ble solgt en 50-100 biler nye i Norge i 1986/87 så vidt jeg har skjønt. Har selv bare sett to stk langs veien før jeg så denne her, som for øvrig ikke kan ha sett mye saltlake/vinterkjøring og i tillegg er utstyrt med et småkult kapell med et uvanlig design.

Jeg har litt sansen for de eldre Jeepene - solide biler med god fremkommelighet og et design som holder seg bra (Cherokee) til å være over 30 år gammelt.

IMG_2038.JPG

IMG_2039.JPG

IMG_2040.JPG

Denne har jeg gått forbi et par dager nå. Lagt merke til skiltene. Kul pickup

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Werther skrev:

Sjelden pickup jeg kom over i dag - en Jeep Comanche Laredo 4.0l. Det ser ut som denne akkurat har blitt importert fra den franskspråklige provinsen Quebec i Canada (som for øvrig er 5 ganger større enn Norge...).  Disse ble produsert mellom 1986 og 1992, og det ble solgt en 50-100 biler nye i Norge i 1986/87 så vidt jeg har skjønt. Har selv bare sett to stk langs veien før jeg så denne her, som for øvrig ikke kan ha sett mye saltlake/vinterkjøring og i tillegg er utstyrt med et småkult kapell med et uvanlig design.

Jeg har litt sansen for de eldre Jeepene - solide biler med god fremkommelighet og et design som holder seg bra (Cherokee) til å være over 30 år gammelt.

Relativt hårete slede det der! Takk for at du deler alle spottingene dine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   3 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...