Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Et par nye spottings rett før vinteren kommer.

Først et par E38'r, foliert Z4, gammel matt 911, gammel Land Cruiser, Audi 200 Avant, 430 Spider, Kongens lange BINZ og et par til av den røde 928'n og en rød X4 med 4 stusser bak.

103.jpg109.jpg104.jpg108.jpg112.jpg110.jpg

111.jpg113.jpg117.jpg115.jpg118.jpg114.jpg

Endret av N.E.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så ofte man ser E21 lenger. Kom over en 1980 316 solgt ny i Norge, med samme eier siste 18 år.

Både bilen og bydelen den står parkert i (Gamlebyen) klorer seg fast og nekter å bli erstattet av Nissan Leaf og moderne bygg slik som man kan skimte i bakgrunnen (Barcode).

IMG_2128.JPG

IMG_2129.JPG

IMG_2131.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Dark Knight skrev:

Aston Martin Cygnet

Sjekket Skatteetaten og ble overrasket over at den "bare" kostet kr 381 400 ny i 2011. Fremdeles mye for en re-badget Toyota IQ til kr 160 000 😂

Ja, men man må eie en Aston Martin fra før for å kunne kjøpe de der, så det er litt kult likevel :) Har bare sett én Cygnet jeg og det var i Monaco. 

Det gikk i 2011 en kul IQ i Trondheim, senket, freshe felger, riktige skjørt og fangere og midtmontert eksos :) Mulig den går der fortsatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marius2002 skrev:

Ja, men man må eie en Aston Martin fra før for å kunne kjøpe de der, så det er litt kult likevel :) Har bare sett én Cygnet jeg og det var i Monaco. 

Det gikk i 2011 en kul IQ i Trondheim, senket, freshe felger, riktige skjørt og fangere og midtmontert eksos :) Mulig den går der fortsatt...

Ah, kult - var ikke klar over at man måtte ha en Aston Martin fra før!

Skulle likt å se garasjen til eieren :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Dark Knight skrev:

Ah, kult - var ikke klar over at man måtte ha en Aston Martin fra før!

Skulle likt å se garasjen til eieren :-D

Jeg må trekke påstanden min, beklager!
Det er noe jeg ikke har fått med, jeg leste meg litt opp igjen og jeg henger visst igjen...
Det var forbeholdt AM eiere, men dette ble fjernet og hvermannsen kunne kjøpe, hvorfor de gikk vekk fra dette vet jeg ikke, men da forsvant jo litt av sjarmen med en gang føler jeg...
Det er nok ikke mange solgt, jeg har ikke tall, men dette hadde vært interessant, de ble solgt fra 2011-2013..

Edit: Den du spottet var den som var med her http://e24.no/bil/biltest/e24-tester-knoettliten-bil-britisk-humor/20131779 det er jo kult :) 


 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Marius2002 skrev:

Jeg må trekke påstanden min, beklager!
Det er noe jeg ikke har fått med, jeg leste meg litt opp igjen og jeg henger visst igjen...
Det var forbeholdt AM eiere, men dette ble fjernet og hvermannsen kunne kjøpe, hvorfor de gikk vekk fra dette vet jeg ikke, men da forsvant jo litt av sjarmen med en gang føler jeg...
Det er nok ikke mange solgt, jeg har ikke tall, men dette hadde vært interessant, de ble solgt fra 2011-2013..

Edit: Den du spottet var den som var med her http://e24.no/bil/biltest/e24-tester-knoettliten-bil-britisk-humor/20131779 det er jo kult :) 


 

Hehe, Cygnet er tøff bil. Har sett to stk, begge i Oslo. Den ene var i samme gull farge man fikk på Mondeo før i tiden. Og nummer to var hvit :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Patteyh skrev:

Hehe, Cygnet er tøff bil. Har sett to stk, begge i Oslo. Den ene var i samme gull farge man fikk på Mondeo før i tiden. Og nummer to var hvit :)

 

Går "endel" av de i Oslo faktisk! Ikke sett den hvite selv, men vet at det pleier å stå en gullfarget utenfor Insignia :) Ellers er det en eller to mørkegrå og en svart som jeg kan huske å ha møtt på :) (den svarte er forøvrig den samme som det er bilde av over her)

Endret av olenikolai
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, olenikolai skrev:

Går "endel" av de i Oslo faktisk! Ikke sett den hvite selv, men vet at det pleier å stå en gullfarget utenfor Insignia :) Ellers er det en eller to mørkegrå og en svart som jeg kan huske å ha møtt på :) (den svarte er forøvrig den samme som det er bilde av over her)

Hehe, joa :P Må si det er noen tøffe biler, men dessverre så er de alt for dyre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...