Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

En Bmw 340-2 fra 1952 ♥️👍 Spottet hos en samler her på Haugalandet. 

Ble vist veldig blurry dette, jaja :P 
IMAG2692.jpgIMAG2691.jpg

 

Dørene fremme ble åpnet "feil" vei (suicide doors) :-P

Endret av codex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over en skikkelig kul 1976 Passat Combi Coupe her om dagen. Designet har sine likheter med datidens italienske modeller fra Lancia og Alfa Romeo. Mye har skjedd på 40 år...fra en linjelekker og småfrekk liten coupe på 890kg til dagens gigantiske stasjonsvogn som i hybrid -versjon veier 1000kg mer.

Spottet også en av mine favoritter fra Ford - en 08 Focus ST med femsylindret Volvo-motor og i en fet farge.

IMG_2199.JPG

IMG_2200.JPG

IMG_2201.JPG

IMG_2202.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, DanielStance skrev:

E ditta sånn TRAPP musikk elle?

@Werther Bildet av den Focusen var litt fint faktisk

har ikke peiling! men jeg kjenner jeg blir rett og slett forbanna over musikken, den halvslappe pratinga det er jo for faen ikke musikk!!!! RAAAAAGE!
hva skjer med dagens ungdom og musikk? hva skjer med musikken i det hele og store, sånn type halvslapp forstår så vidt hva folk sier type musikk? hva faen er det forno?

 

ja jeg veit smak og begah men i mine ører er dette rett og slett søppel! plukk opp et ordentlig instrument og lag musikken sjøl! ikke på en pc der det er perfesjonert så mange ganger at du hører det er falskt!

se denne så skjønner dere hva jeg skal fram til

 

unnskyld at jeg går OT men blir forbanna så måtte bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, sandersander skrev:

Denne Ghosten er med i denne musikkvideoen, for vi som liker denne typen musikk ;)

 

Det må være noe av det mest tragiske og tafatte jeg har sett på lenge... For all del bruken av bilene og alt der der var jo kult, noen har sett mye på MTV for å si det sånn. Men artist prestasjoner og tekst var jo helt....bak mål.

Ikke si at folk hører på dette, det tviler jeg på da jeg aldri har hørt denne før. I såfall står det dårlig til hos folks musikksmak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Det må være noe av det mest tragiske og tafatte jeg har sett på lenge... For all del bruken av bilene og alt der der var jo kult, noen har sett mye på MTV for å si det sånn. Men artist prestasjoner og tekst var jo helt....bak mål.

Ikke si at folk hører på dette, det tviler jeg på da jeg aldri har hørt denne før. I såfall står det dårlig til hos folks musikksmak

joda sånn type møkka musikk er populært! selv så skuffende det er å si det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...