Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

57 minutes ago, Freakshow said:

har ikke peiling! men jeg kjenner jeg blir rett og slett forbanna over musikken, den halvslappe pratinga det er jo for faen ikke musikk!!!! RAAAAAGE!
hva skjer med dagens ungdom og musikk? hva skjer med musikken i det hele og store, sånn type halvslapp forstår så vidt hva folk sier type musikk? hva faen er det forno?

 

ja jeg veit smak og begah men i mine ører er dette rett og slett søppel! plukk opp et ordentlig instrument og lag musikken sjøl! ikke på en pc der det er perfesjonert så mange ganger at du hører det er falskt!

se denne så skjønner dere hva jeg skal fram til

 

unnskyld at jeg går OT men blir forbanna så måtte bare!

Seriøst det her er ett BMW forum. Vi trenger ikke diskusjoner om hvordan døende artister ikke forstår seg på "ungdommen nå til dags".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, regnet med dere kom til å reagere sånn ;) Jeg var helt enig med dere for 7 år siden, nå elsker jeg det.
Har ingen problem med at folk elsker slipknot, synes det kan være stilig det også, men heller nok mer mot Future ass ;)

Man må nesten sette pris på denne type musikk for å skjønne teksten da, ganske mange morsomme linjer her

Endret av sandersander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, rakanishu skrev:

Seriøst det her er ett BMW forum. Vi trenger ikke diskusjoner om hvordan døende artister ikke forstår seg på "ungdommen nå til dags".

struck a nerve there i se :P

33 minutter siden, sandersander skrev:

Hehe, regnet med dere kom til å reagere sånn ;) Jeg var helt enig med dere for 7 år siden, nå elsker jeg det.
Har ingen problem med at folk elsker slipknot, synes det kan være stilig det også, men heller nok mer mot Future ass ;)

Man må nesten sette pris på denne type musikk for å skjønne teksten da, ganske mange morsomme linjer her

hver sin smak er vel enklest og greiest og si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig 85 modell Audi Coupe quattro (B2). Sjelden man ser disse i så bra stand. Hadde selv en lik en, bare sølvfarget, for mange år siden, som dessverre ble stjålet. Denne ligner veldig på en "en eiers" Coupe quattro jeg gikk glipp av å få kjøpt i Asker for drøye 10 år siden.

 

123a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎03‎.‎06‎.‎2016 at 23.50, N.E.W. skrev:

Var jeg heldig fikk jeg kjøre den alene fra Slottet til Skaugum eller motsatt. Knipset endel bilder med meg bak rattet på C-570 stolt som en hane....men hvor bildene er nå aner jeg ikke. Til vanlig kjørte vi hvite Nissan Micra....med skilt på taket "slottsordonnans" - ikke like fett dét.

Er det ikke på tide at du deler disse bildene her i tråden? :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/12/2016 at 9.33, N.E.W. skrev:

Nydelig 85 modell Audi Coupe quattro (B2). Sjelden man ser disse i så bra stand. Hadde selv en lik en, bare sølvfarget, for mange år siden, som dessverre ble stjålet. Denne ligner veldig på en "en eiers" Coupe quattro jeg gikk glipp av å få kjøpt i Asker for drøye 10 år siden.

Jeg synes at disse bilene er blandt de aller mest elegante i en historisk kontekst. Selv etter alle disse årene får jeg stadig "vil ha" følelsen... :)

Endret av Fredrik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎03‎.‎12‎.‎2016 at 21.03, Werther skrev:

Er det ikke på tide at du deler disse bildene her i tråden? :-P

Jo, det er på tide, men har ikke funnet dem enda.

Fant derimot et par andre gamle bilder, ikke av meg, men av bilen faren min hadde da han studerte i USA på midten av 60-tallet, samt båten han gasset rundt i på slutten av 60-tallet/begynnelsen av 70-tallet.

Bilen var en 1964 Pontiac GTO, værstingutgaven med Tri-Power og 4-trinns manuell kasse, kanskje den første ordentlige muskelbilen. Fatters mente han kunne spinne ut hele andregearet og til og med litt av tredje på tørr asfalt med denne pluss at den dro fra det aller meste på den tiden - i alle fall rett frem.

GTO2.jpgGTO3.jpgGTO4.jpg

Den steintøffe båten var en Molinari katamaran, som med største motoren kom opp i over 90 knop. Båten ble knust i 1973 tror jeg, da han flippet rundt. Legg merke til brillene :shock:

Molinari2.jpgMolinari.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen uker siden knipset jeg en E21 316, og i dag kom jeg faktisk over nok en E21 - en pen norsksolgt 1982 320 som fortsatt har de originale skiltene i behold. Møtte også på en norsksolgt 1983 Chevrolet Blazer som fikk S-Maxen ved siden av til å se ut som en Fiesta. Samt en Datsun 240Z som jeg tror har blitt spottet noen ganger tidligere. 

IMG_2249.JPG

IMG_2250.JPG

IMG_2251.JPG

IMG_2252.JPG

IMG_2253.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...