Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke for ofte man ser Alvis langs veien - 1962 Alvis TD21 serie 2 med 3.0l R6 (285 stk produsert). Alvis som produsent var aktive i årene 1919 til 1967 før de forsvant inn i British Leyland.  

Kom også over en Chevrolet Caprice i smoking - en 1994 (2005) Buick med det velklingende modellnavnet "Roadmaster". Litt artig - her hjemme er Buick et ikke-eksisterende bilmerke som få har noe kjennskap til, men i 2015 satte Buick ny salgsrekord med over 1,2 mill solgte biler. Kina er det største markedet og står for 80% av Buick-salget med nesten 1 mill solgte biler i 2015, 4,5 gang mer enn i USA.

IMG_2535.JPG

IMG_2537.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10.4.2017 at 13.22, N.E.W. skrev:

Saftig blåfarget LR SVR og en kameleonwrappet 458.

 

69.jpg

70.jpg

Mistenker at den Svr'n her er samme som står utenfor jobben. Er i alle fall skikkelig grom lyd i den. Tror han byttet ut en Cayenne turbo i denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎18‎.‎08‎.‎2016 at 0.54, Werther skrev:

2001 Rolls Royce Silver Seraph solgt ny i Norge, nypris 3 mill. BMW V12-motor fra E38, men det trengs nok hvis man skal frakte 2500kg med litt umph. 

Møtte på Norges eneste Rolls-Royce solgt ny i Norge igjen, og fikk huket tak i eieren og tatt en lengre bilprat. Det er hans eneste bil og den blir brukt hele året uansett vær og vind. Noe tørst på bykjøring mente han, men ellers funket den fjell.

IMG_2539.JPG

IMG_2540.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 06/04/2017 at 22.49, Tunsaskw skrev:

IMG_7003.JPG

IMG_7004.JPG

IMG_7005.JPG

IMG_7086.JPG

Så denne Huracanen i går på E6 ved Furuset! Kjørte bak han i forhåpning om at han skulle gi på i nedoverbakken men det var en gammel mann som bare cruiset i 80 km/t - man har ikke noe å bevise når man kjører en Lamborghini 8)

IMG_0501.thumb.JPG.b8d4bfe9cd841b83607bb1b832f44acf.JPGIMG_0500.thumb.JPG.f0f2ca284cf7dea6b95da9f0c9f17a18.JPG

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Saltkjelen skrev:

Eier har gjort en god jobb for å få folk til å tro at det er en M5, men speilene glemte han å bytte.

Og bremsene. :wink: Min tidligere sjef gjorde det samme med sin 530d F10, pent og godt bygget om av SSP, men glemte bremser og vesentlig høyere effekt. Samt speil. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, fupsaker skrev:

Og bremsene. :wink: Min tidligere sjef gjorde det samme med sin 530d F10, pent og godt bygget om av SSP, men glemte bremser og vesentlig høyere effekt. Samt speil. :P 

Går en "RS6" her i Bodø, som egentlig er en A6 2.0 tdi.. Minibremsene avslørte det ganske klart

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, fupsaker skrev:

Lyden også, håper jeg? :wink:

 

Hørte ikke noe, bare sett den parkert rundt om i byen. Blir skuffet når jeg ser det, selv en Audi :D 

Møter jeg sjåføren en dag skal jeg si, tøff "RS6" og vise hermetegn med hendene :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...