Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Enzon har han hatt skilter på i over et år, men morsom tilfeldighet🤔 I tillegg til Enzo og f12 tdf har eier/har hatt en dino, 288 GTO, f40, f50, Veyron, eb110, xj220, miura sv, lm002, 918 spyder og noe annet groms på norske skilter. Han får også landets første Laferrari snart, og en McLaren P1. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Supercars_no skrev:

Enzon har han hatt skilter på i over et år, men morsom tilfeldighet🤔 I tillegg til Enzo og f12 tdf har eier/har hatt en dino, 288 GTO, f40, f50, Veyron, eb110, xj220, miura sv, lm002, 918 spyder og noe annet groms på norske skilter. Han får også landets første Laferrari snart, og en McLaren P1. 

Snakk om Arne Fredly dette vel?

Han har forøvrig en av fem hittil levert Bugatti Chiron i Monaco 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Supercars_no skrev:

Enzon har han hatt skilter på i over et år, men morsom tilfeldighet🤔 I tillegg til Enzo og f12 tdf har eier/har hatt en dino, 288 GTO, f40, f50, Veyron, eb110, xj220, miura sv, lm002, 918 spyder og noe annet groms på norske skilter. Han får også landets første Laferrari snart, og en McLaren P1. 

Bortsett ifra Enzo og F12 TDF, hvilke av disse andre bilene er på Norske skilter? Jeg synes at det er litt essensielt at bilene vi snakker om er registrert på norske skilter. Først da kan de betegnes som "norske" og "superbiler i Norge" slik tråden heter :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Bortsett ifra Enzo og F12 TDF, hvilke av disse andre bilene er på Norske skilter? Jeg synes at det er litt essensielt at bilene vi snakker om er registrert på norske skilter. Først da kan de betegnes som "norske" og "superbiler i Norge" slik tråden heter :) 

Dette er spotted tråden, men dro den litt videre da vi først var inne på temaet. Alle bilene han har/har hatt har blitt registrert. Litt unødvendig spør du meg, siden han bruker de som en investering og nesten aldri kjører de. Men selvfølgelig ikke annet enn dritkult at han faktisk gjør det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Supercars_no skrev:

Dette er spotted tråden, men dro den litt videre da vi først var inne på temaet. Alle bilene han har/har hatt har blitt registrert. Litt unødvendig spør du meg, siden han bruker de som en investering og nesten aldri kjører de. Men selvfølgelig ikke annet enn dritkult at han faktisk gjør det! 

Det vil si at der finnes en Veyron på Norske skilter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Slavearbeider'n skrev:

Snakk om Arne Fredly dette vel?

Han har forøvrig en av fem hittil levert Bugatti Chiron i Monaco 

Tror ikke Chironen er Arne Fredly sin, men derimot den "lokale forhandleren" sin. Skal ikke si noe helt sikkert, men skiltnr. på den starter på W. Tipper han har bestilt seg, men ikke fått enda, eller evt fikk prøve for å se om han skal kjøpe :) 

Sitér

Monaco license plates starting with “W”
Dealer cars registered to a showroom or a car agent get a registration which consists of the letter W, followed by three numerals.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, StigJ skrev:

Dino, 288GTO, F40, F50, EB110 mener jeg skal i alle fall være registrert. Og selvfølgelig 918 Spyderen.

F40 og F50 er solgt såvidt meg bekjent, så tror ikke disse er i landet lengre(?)

Lurer på om det var tilfellet for 288GTO også, men jeg husker ikke helt hva som ble sagt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror både miura sv, f40, f50, 288 GTO og lm002 er solgt videre. Lm002 gikk dog videre i landet. Når det gjelder chironen har jeg hørt fra flere kilder at den skal være fredly sin. Dette kommenterer også Thor hushovd på Instagram. Virker logisk da nesten alle bildene av den er sammen med fredly sin P1 GTR. Men vet ikke noe sikkert🤔

IMG_8810.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredly har sagt i intervju at han sikler etter Chiron og det finnes video av at han kjører den så er nok hannes ja. Han kjøper dog kun biler som investering og selger den nok snart videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Patteyh skrev:

288 GTO, F40 og F50 ble solgt ifjor, da han ikke fikk lov av Ferrari til å kjøpe LaFerrari. Etter hva jeg har hørt fra mine kilder. 

Synes i såfall det er helt riktig :) Bedre å selge LaFerrari til en entusiast i stede for en spekulant...for det er jo det eiern av disse bilene er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...