Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

On 9.7.2017 at 15.54, Poppy skrev:

Gikk noen rykter om at det stod en rekke Land Rovere og Jaguarer i nærområdet med engelske skilt så tok en tur å sjekka ut. Ser ut som det er Tata Motors som har tatt med en rekke av sine biler på norgesferie. Sikkert en pressetur eller noe? 

PkG0HNa.png

3AMKsK5.png

wKOcC6J.png

At47Plj.png

 

Er for pressen som dei har invitert til Ålesund. Er også biler fra jaguar events og land rober events her med.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublet over en veldig godt holdt 1991 (1993) 735iA med lav km og samme eier siste 20 år. Sjåføren, en kvinne i 50-årene, var såpass opptatt i telefonen at jeg ikke fikk slått av en prat med henne. Men veldig artig.

Knipset også en 1964 P1800 og en 1995 928 GTS - disse har jeg delt hver for seg for et par år siden, men denne gang sto de sammen. Grand Touring fra 60- og 90-tallet.

Ellers en 1978 911 Targa, en meget pen 1985 230TE med samme eier siste 28 år og en 1966 Amazon.

IMG_2963.JPG

IMG_2965.JPG

IMG_2967.JPG

IMG_2968.JPG

IMG_2969.JPG

IMG_2970.JPG

IMG_2974.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De av dere som har et romantisk forhold til DDR og Erich Honecker blir vel litt yr av disse Trabantene.

Ellers en 1969 Fiat 500 som står på stedet hvil og har kjørt drøye 20 mil siste 8 år, en 1991 (!) Renault 4 som åpenbart har høye tanker om seg selv og en snasen E30.

IMG_2976.JPG

IMG_2978.JPG

IMG_2981.JPG

IMG_2986.JPG

IMG_2988.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen pussig grunn er Vinterbro-senteret en magnet på kule biler. Nesten hver gang jeg er innom spotter jeg noe udda på uteparkeringen. Er jo et greit amcar-miljø i regionen, så det hjelper på.

Forresten er det innmari kult med biler uten B-stolpe. Den "vanligste" og mest tilgjengelige modellen her til lands med et slikt design er vel Mercedes C123.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Werther skrev:

-Ellers en 1969 Fiat 500 som står på stedet hvil og har kjørt drøye 20 mil siste 8 år

 

IMG_2981.JPG

 

 

Sett noe til eier?
Kunne tenkt meg å handle denne dersom den kun står...

Endret av Peak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Peak skrev:

Sett noe til eier?
Kunne tenkt meg å handle denne dersom den kun står...

Eieren er i live, da bilen bytter parkeringsplass en gang i blant. Den blir bare brukt til cafe-posering, i likhet med en del andre eldre biler i Oslo som er registrert, men egentlig ikke i bruk. Regnr:

 

 

IMG_2983.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Werther said:

Av en eller annen pussig grunn er Vinterbro-senteret en magnet på kule biler. Nesten hver gang jeg er innom spotter jeg noe udda på uteparkeringen. Er jo et greit amcar-miljø i regionen, så det hjelper på.

Forresten er det innmari kult med biler uten B-stolpe. Den "vanligste" og mest tilgjengelige modellen her til lands med et slikt design er vel Mercedes C123.

Ja, jeg har også lagt merke til det. Vinterbro-senteret er sannsynligvis det enkeltstedet jeg har flest spottinger fra: 

http://www.ipernity.com/tag/334981/keyword/3339113

Jeg tror det mye kan skyldes at det ligger intill Gamle Mossevei som er populær turvei ut av byen. Dessuten er parkeringen såpass stor og åpen at det er veldig lett å få øye på om det står noe stilig der. Det er annerledes på f.eks. Ski hvor de fleste bruker parkeringshuset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen bilder, men en 2016 modell Lamborghini Huaracan. BT48xxx. Kjøpt fra Autoxo. Knallrød. Kabriolet. Sånn passelig tøff lyd, selv om det er bedre med feks M lyd eller AMG. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...