Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Bristol er nok ganske sikkert et av de mer sjeldne bilmerkene vi har i denne tråden. De håndbygger på det meste rundt 100 ekstremt kostbare biler pr. år og har eksistert siden 1947 under ulike eiere og former. Det som her inne kanskje er mest interessant med Bristol er at bilmerket til og begynne med hadde en klar relasjon til BMW via Frazer Nash og modellen Bristol 400 som stort sett var basert på BMW 326/328 anno 1936-1940... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, StigJ skrev:

@papertiger Var du innom utstillingen på Jærhagen i samme slengen? Var en del gromt der også :)

 

Nei ikke denne gang. Men vurderer å ta turen som Avetti har lagt opp til 8. Mai - fra Avetti, Gloppedalsura, stopp på Byrkjedalstunet og ned igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvor fresh og moderne 993 fortsatt er etter så mange år.  Selv kom jeg over en 1985 (1993) Cadillac Seville i dag. Dessverre spotter jeg ekstremt få interessante biler gatelangs etter at det ble innført beboerparkering i Oslo. De få interessante bilene (for min del) som er igjen i byen ser man stort sett kun i bevegelse/gjennomkjøring, og da blir det få bilder.

IMG_3639.JPG

IMG_3640.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎12‎.‎05‎.‎2018 at 21.21, N.E.W. skrev:

Fin 928S. Så også en 991 GT2 RS på E18 - grov motorlyd på ringmonsteret.

Kult bilde! Jeg så den samme 928en to ganger rundt i byen tidligere i dag - tydelig vårkåt med masse pådrag og tømming av gir ;)

@Lars89 Så ut som et artig treff med bra variasjon på bilparken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To gamle Volvoer på samme parkeringsplass, 142 og Amazon. Den Amazonen der traff jeg på hele dagen igår, uansett hvor jeg gikk tur eller kjørte så dukket den opp.  

IMG_20180513_095820.thumb.jpg.fb3421584268ba0db9bf7f678b231d97.jpgIMG_20180513_100543.thumb.jpg.7cf75fad349cfeed0a2983cb1ecf28ce.jpg

Kjørte en helt ny X3 M40i forbi meg mens jeg lekte med ungen i hagen. Gromlyd. Traff den senere parkert ved en M4, noen som har skjønt det:)

 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...