Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Er det ikke litt skummelt å ha en slik bli stående gateparkert i Oslo? Det hadde iallfall jeg synes.

Kommer helt ann på hvor du bor i byen. Der jeg bor er det ikke noe problem, flere som har M3 og M4 i området som har de stående ute fra tid til annen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lagunilla skrev:

Jo, det kryr av utlendinger overalt og brenner biler i hele Oslo. 

Tror ikke vi har de problemene i Norge... Men jeg tenker mer i rettning hærverk, parkerings skader og tyveri (vi har jo noen bander som herjer). Finnes mye folk med stygge hensikter der ute, fulle av faen og misunnelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎24‎.‎09‎.‎2018 den 14.42, N.E.W. skrev:

Kan ikke få sagt nok hvor geniale A2'ene er når det kommer til fantastisk design og packaging (utnyttelse av interiørplass) Dessverre var de litt forut for sin tid så ble ingen suksess for Audi.

De var 10 år forut for sin tid, men kostet deretter. Nettopp prisen var nok en av hovedgrunnene til at bilen ikke solgte bedre. Europeere setter pris på kompaktbiler hvis de har riktig pris, ref New Mini og den moderne Fiat 500 anno 2007. Audi forsøkte å selge A2 til A4-pris, og da blir det vanskelig.

Selv har jeg ingen spennende spottinger denne uken da jeg har grodd igjen innendørs. Men passerte en litt oppjazzet 520d.  

IMG_4116.JPG

Endret av Werther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Marius2002 skrev:

Så ut som en fin E39 :) Jeg sliter bare med valg av eksosstuss :blink:

 

Syns det er helt innafor jeg da. Ikke at denne bilen er ett godt eksempel, men at ikke alle kjører mainstream er jeg stor fan av. 90% av bmw bilparken er utrulig kjedelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 330d skrev:

Syns det er helt innafor jeg da. Ikke at denne bilen er ett godt eksempel, men at ikke alle kjører mainstream er jeg stor fan av. 90% av bmw bilparken er utrulig kjedelig. 

Tjæ, jeg synes bilen er fin og kledelige felger. Jeg liker at folk kjører egen stil om den er gjennomført og man må gjerne skille seg ut. Slik som f.eks. Frode D sin F80 M3. :) Jeg synes derimot slike dieselstusser ser helt malplassert ut og ødelegger mye av utseende. Hva er galt med to enderør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, StigJ skrev:

Så det er gale å være redd for eiendelene sine? :roll:

Nå må du ikke dra dette ut av kontekst. Selvfølgelig er det ikke galt å være redd for eiendelene sine, men om man er så redd for bilen at den ikke kan tas med utenfor sin egen tomt, er det vel strengt tatt ikke noe vits i å ha bilen. Det er forskjell på å ta vare på eiendelene sine og det å være fanatisk.

1 time siden, Werther skrev:

Saltkjelen lever vel av å selge leiligheter og hus på Oslo Øst, så han er den siste som vil innrømme at gateparkering på Tøyen/Grønland/Groruddalen whatever er mer risky enn å ha den i en dobbelgarasje på Smestad.

Nå er jeg heldigvis så heldig at jeg selger boliger over hele Østlandet, og jeg kan i hvert fall bekrefte at dårlige mennesker finnes i alle bydeler, fasonger og varianter. Siste bilskade jeg var vitne til, var for øvrig i nærheten av Røa - utført av norske pensjonister. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...