Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Så mye rart i Thailand, for biler med EBAY styling var det virkelig ikke mangel på.... men denne her måtte jeg nesten ta bilder av. Dette er en Toyota Camry med ganske så Fast & Furious inspirert styling, men toppen av kaka var når eieren (som var en taxisjåfør) påstod at under panseret satt det en 2JZ-GTE. Har vansker for å tro at denne bilen har en twin turbo rekke 6'er  designa for langstilt montering, i en Camry som er forhjulstrekker... ble iallefall ikke mer overbevist da den starta opp og kjørte vekk. Hørtes bare ut som en vanlig rekke 4'er

20190122_104043.thumb.jpg.e0d013b7abe8dd24b924847859115f03.jpg20190122_104115.thumb.jpg.ed7d01c1955dc4db69c09a6d4c42b274.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

Så mye rart i Thailand, for biler med EBAY styling var det virkelig ikke mangel på.... men denne her måtte jeg nesten ta bilder av. Dette er en Toyota Camry med ganske så Fast & Furious inspirert styling, men toppen av kaka var når eieren (som var en taxisjåfør) påstod at under panseret satt det en 2JZ-GTE. Har vansker for å tro at denne bilen har en twin turbo rekke 6'er  designa for langstilt montering, i en Camry som er forhjulstrekker... ble iallefall ikke mer overbevist da den starta opp og kjørte vekk. Hørtes bare ut som en vanlig rekke 4'er

Haha! Sykt rå fitment da 🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spår tidenes mest omfattende facelift på hekken til G3x 3-serie om noen år. Ellers har jeg ved flere anledninger trodd det har stått en G29 Z4 i garasjeanlegget hjemme ved det blotte øyet, men så har det vist seg å bare være en slik. :wacko: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...