Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

En godsak for E30-folket også; Alpina B6 Cabriolet.

Følte meg litt dirty da jeg tok bildet ettersom den sto i en garasje, men siden porten allikevel sto åpen, bildet ble såpass blury og skiltet ikke synes ble det liksom litt greit til slutt.

Hadde den vært min ville jeg imidlertid oppbevart Rockwoolen annensteds.

Deilig bil :D

20094008.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en E46 M3 i rundt 17-18 tida i dag på Sunndalen, en brunhåret dame som kjørte den :wink: Bilen var rød :D

Knut Olestad: Den Mustangen som var på treff på Moldestukets Show and Shine :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW 650i Hartge :twisted: Original Hartgebil i følge eier (og ser ingen grunn til å tvile på det). Han kjøpte bilen som kamuflert gave til kona. Sa at han hadde aldri fått lov til å kjøpe den til seg selv, så nå "låner" han den stort sett hele tiden :lol: Kjempetrivelig fyr på rundt seksti år.

hjjtzczhbp6h1g0ixvop.jpg

pcicbpokzc2irewa7cxf.jpg

itz1e589cxct8mcwfywh.jpg

rw99ms7bq2y96qy539bg.jpg

da47qdwfi0f6odto16xb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":26d98bz7]Kjørte forbi en slik i sta.

Nydelig bil :)

Jeg ble faktisk liggende bak en lignende selv. Den jeg fulgte hadde ikke "ostehøvel"-snute, dessuten hadde den fangerne på. Her i fjor fikk jeg tatt bilde av en grå - også den uten "ostehøvel".

2653126379_0d4f17969c.jpg

2653953146_5823f40c01.jpg

2653127467_f8a5c3b792.jpg

Det er tydelige likheter mellom et annet av Bertones design, nemlig Bmw 3200 cs. Noe grunnet v8-motoren, noe grunnet sjeldenheten og noe grunnet interiøret, så foretrekker jeg Bmws versjon.

3492910774_d1e877f583.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må jeg bli "forræder" og si at jeg absolutt foretrekker Alfa sin "tolkning".. Hadde jeg hatt god peiling på å sveise rust og å skru bil hadde garantert en Alfa fra 60-tallet stått i min garasje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...