Gå til innhold

-96 E36 323i Coupe (SOLGT!) :'(


matss
 Share

Anbefalte innlegg

hehe... har kun brukt QD i forbindelse med clay jeg... funker sikkert fint, men tenkte nok uqd`en ville passe enda bedre... vurderer å løpe over bilen min også en tur i morra... ikek blitt polert siden september, men perler seg enda :-) det liker vi ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 185
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

P_31_A3316_QUIKDETMW.gif

En detailer som forsterker glansen og bekytter lakken mellom hver vask. Kan brukes når som helst og hvor som helst for å fjerne fersk forurensning før de angriper lakken. Bare spray på og tørk av med vår microfiberklut eller bomullshåndkle. Ideelt produkt for en rask gjenoppfriskning av alle typer lakk. Fjerner skitt og søle uten å lage riper og sikrer at bilen alltid ser perfekt ut.

P_35_G13224_L.gif

Den raskeste måten å forsterke og vedlikeholde wet-look finish med ESP teknologi. Vår avanserte formel gjør det enda enklere å fjerne fersk forurensning på en sikker måte, uten å lage riper. Det tar bare noen minutter å gjenopprette bilens show shine!

132_G14422.gif

En unik nyhet, for de som ønsker den beste detailer på markedet! Gir dyp glans og en beskyttelse med ekstremt vannavstøtende egenskaper. Vannet perler av! Spray på og tørk av. Brukes mellom hver vask, og når du ønsker at bilen skal skinne.

Den øverste er billigst, og nederste er dyrest. Tar man mengden i betraktning får man mest for pengene hvis man kjøper den i midten hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P_31_A3316_QUIKDETMW.gif

En detailer som forsterker glansen og bekytter lakken mellom hver vask. Kan brukes når som helst og hvor som helst for å fjerne fersk forurensning før de angriper lakken. Bare spray på og tørk av med vår microfiberklut eller bomullshåndkle. Ideelt produkt for en rask gjenoppfriskning av alle typer lakk. Fjerner skitt og søle uten å lage riper og sikrer at bilen alltid ser perfekt ut.

P_35_G13224_L.gif

Den raskeste måten å forsterke og vedlikeholde wet-look finish med ESP teknologi. Vår avanserte formel gjør det enda enklere å fjerne fersk forurensning på en sikker måte, uten å lage riper. Det tar bare noen minutter å gjenopprette bilens show shine!

132_G14422.gif

En unik nyhet, for de som ønsker den beste detailer på markedet! Gir dyp glans og en beskyttelse med ekstremt vannavstøtende egenskaper. Vannet perler av! Spray på og tørk av. Brukes mellom hver vask, og når du ønsker at bilen skal skinne.

Den øverste er billigst, og nederste er dyrest. Tar man mengden i betraktning får man mest for pengene hvis man kjøper den i midten hehe

Ja, se her ja! Hmm.. Sant det du sier, men jeg føler jeg fortsatt må prøve UQD fordet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg gått til innkjøp av Meguiars Speed Detailer, siden de ikke hadde Ultimate Detaileren jeg egentlig var ute etter! Så denne skal prøves når bilen får kjølt seg ned litt i skyggen ;D

På onsdag fikk jeg en pakke fra Koed som inneholdt ny kjørekomupter og ny girkule/mansjett med matchende orange lys i tallene! Veldig pent i mørket, så må få tatt et bilde..

146_4607.jpg

146_4608.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da har jeg skaffet meg nye felger! Jeg byttet mine 17" RH mot 18" RH med "tanamgu" her på forumet! :) Og er veldig fornøyd med hvordan felgene ble på bilen! Bortsett fra at det subber litt med ekstra folk i bilen :( Men da må jeg bare lære meg å ta hensyn til det. Hehe.

Felgene er 8,5x18 med 225-40-18 dekk på alle fire. Felgene er ET 61, men med 25mm spacere blir det ET 36, som da fyller hjulbuene perfekt! Etter min mening da:)

146_4613.jpg

146_4621.jpg

146_4622.jpg

146_4625.jpg

146_4629.jpg

146_4633.jpg

146_4639.jpg

146_4692.jpg

146_4693.jpg

147_4751.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott bil og liker det du gjør av detaljer. less is more er min mening

men hva menes med at uqd skal stå på et døgn....den skjønte jeg ikke. skal den ikke tørkes av med en gang?

Takktakk! :)

Hmm, var vel Mysild som snakket om at uqd skulle stå på et døgn.. Regner med at du skal påføre produktet, og kanskje la det stå på et døgn så det får litt tid på seg til å yte sitt beste, for så å gå over med ny microfiberklut. Noe sånt! Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott bil og liker det du gjør av detaljer. less is more er min mening

men hva menes med at uqd skal stå på et døgn....den skjønte jeg ikke. skal den ikke tørkes av med en gang?

Takktakk! :)

Hmm, var vel Mysild som snakket om at uqd skulle stå på et døgn.. Regner med at du skal påføre produktet, og kanskje la det stå på et døgn så det får litt tid på seg til å yte sitt beste, for så å gå over med ny microfiberklut. Noe sånt! Hehe.

uqd skal sprayes på en seksjon av gangen, f.eks taket og deretter tørkes av med mikrofiber klut. Det er viktig at uqd'en ikke tørker inn i lakken. Men, beskyttelsen oppnås maximalt etter 12-24 timer, som Mysild nevnte tidligere. Du skal altså ikke vente et døgn med å tørke av uqd.

Bruker selv uqd og er veldig fornøyd :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...