Gå til innhold

-96 E36 323i Coupe (SOLGT!) :'(


matss
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 185
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det han over han over skrev ;-) hehe...

men hvis du sliter med subbing, bytt til 20mm spacere, da får du et41, da kommer det ikke til å subbe ;-)

Det var ikke dumt! Da må jeg skaffe meg 2 stk 20mm spacere til å ha bak :)

Noen som vet om noen som er rimelige på spacere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil! Samme interiør som i min egen. Du må få deg Xenon look "LED" interiør lys så blir den nydelig inni ;)

Takker:)

Jeg hadde slike LED pærer i interiørbeslysningen på min forrige bil, men må si jeg syns det er penere med de orginale pærene. Holder meg til å ha det i kun skiltlysene jeg. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en drøy mnd siden brukte jeg lakkrens og polering på bilen, som jeg ble svært fornøyd med (Kan ses tidligere i tråden på side 1 og 2!). Men man leser jo så klart om nye og bedre produkter hele tiden, som jeg så klart ikke visste om da!

Så over de siste par dagene har jeg gått over bilen med følgende produkter fra Meguiars for hånd (Ikke maskin!):

- Meguiars Clay-bar kit

- Meguiars Scratch & swirl remover

- Meguiars Cleaner wax

- Meguiars Microfiberklut

- Meguiars Polerputer

- Turtle Wax Polerrull

Må si finishen på dette oppsettet var betydlig mye bedre, da mye riper og swirls ble fjernet med Meguiars Scratch & swirl remover! Lakken ble også merkbart mye reinere med Clay-bar kit'et i forhold til Auto Glym's lakkrens jeg brukte tidligere. Og selvfølgelig Cleaner wax'en som gjorde overflaten glatt og fin:)

Bilder kommer senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knakende flott bil. Hvis jeg skal komme med forslag, må det være E46 M3 spoiler på bakluka og enten mørke eller M3 baklykter. Hvis du vil ha et dritherlig ratt, skal du gå for Raid Silberpfeil. Fantastisk ratt å holde i og ganske lite uten å bli latterlig. Legger ved et bilde av rattet og et bile av rattet i gammelbilen min med BMW-logo.

0k9o8l629ccjcgv5dzv2.jpg

6lelj04ra4fmvcvkon2w.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! :D

Jeg har planer om å kjøpe M3 baklykter med lett soting øverst, og evt en liten spoiler av noe slag. Men har ikke råd til dette for øyeblikket da jeg skal på ferie, og må prioritere å bytte noe slitedeler som koster litt :/ Men etter sommern blir det innkjøp! :D

Ja, må si det rattet var pent! Hvor får jeg tak i et slikt? Pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Lenge siden siste update nå! Har ikke skjedd så mye pga ferie, skole, og dårlig råd. Hehe. Jeg har ///M-lister som er på vei, også blir det evt GT-splittere, pluss litt slitedeler som byttes når lønningen kommer om en drøy uke:)

Ellers har jeg drevet litt med redigering av bilder de siste dagene! Prøvd meg litt frem, og syns jeg har fått det bra til på enkelte bilder:) For dere som har drevet litt med dette, så er det sikkert ikke noe å skryte av, men kom gjerne med tips om hva jeg kan gjøre bedre! vet at noen av bildene er litt mørke..

1.jpg

146_4613-1.jpg

146_4625-1.jpg

146_4633-1.jpg

148_4841.jpg

148_4863.jpg

IMG_2544.jpg

IMG_2562.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...