Gå til innhold

E34 ///M532i S54, Nürburgring reisebrev


NeonMuffler
 Share

Anbefalte innlegg

Har satt på originalt rør til vanosen, og det ser mye bedre ut også:) starta bilen og den går like pent som sist. Bytta også til nye forsterka silikon slanger fra overløp fra radiator til ekspansjonstanken, ser cleanere ut enn de jeg hadde sist som også var litt for trange.

 

 

IMG_3150.JPG

IMG_3152.JPGSiden bilen skal godkjennes har jeg kobla litt mere om på motornettet, så nå funker også ABSen med s54 ecu:) 

IMG_3151.JPG

video: IMG_3155.MP4

 

dro også frem eksosen som er godkjent i vognkortet, som jeg skal bruke til visningIMG_3154.JPG

visningseksosen har katalysatorer, resten er rustfritt simons sportseksos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite liv her?:( 

men her skjer det ting fordet! Ettersom jeg har m5 instrument, så ville jeg få org oljetemp til å funke mot nye motoren. Så etter litt googling ble det trukket kabel fra ekstra sensor, frem til dash. La opp ekstra pinne i kontakten og lodda den opp. Så nå skal org oljetemp funke :)

IMG_3168.JPG

IMG_3169.JPGferdig:)

har også drivd å farget opp et ekstra interiør jeg har hatt liggende. Det går fra grått til svart skinn:) og synes resultatet blir veldig bra! Det ser jo nytt ut:) 

IMG_3172.JPGIMG_3173.JPGIMG_3164.JPGIMG_3165.JPGIMG_3175.JPGIMG_3176.JPGIMG_3177.JPGIMG_3174.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått i midtkonsollen, deilig når det nermer seg ferdig innvendig også:) 

 

leste feil av servo tegningene så det vsr kobla opp feil, så etter endel frem og tilbake ble det fiksa :) 

 

også fiksa litt mere i motorrom, ble å bytte gummi muffa så jeg fikk skjult flere ledninger, også ser det mer originalt utIMG_3170.JPGIMG_3198.JPG

IMG_3192.JPG

 

 

og en liten film der jeg for første gang hsr fått litt turtall på motoren

IMG_3199.MP4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Are. skrev:

Flott resultat på skinnfargingen! Har alltid likt stuket på denne bilen. 

Tipper du kommer til å angre på valg av motorfester ganske kjapt, jeg ble gal, og måtte bytte tilbake til orginale ;)

Takk:)

 

hehe ja du har nok rett, men får se. Grunnen til at jeg kjøpte de er pga plass rundt Carbon innsuget, og at jeg ikke vil slå det i stykker når motoren flytter seg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • NeonMuffler changed the title to E34 ///M532i S54, Nürburgring reisebrev

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...