Gå til innhold

E34 ///M532i S54, Nürburgring reisebrev


NeonMuffler
 Share

Anbefalte innlegg

Takk:)  surrer med litt småting til jeg finner ut av gasspjeld problemet. Fått festa brannslukkeren, også siden dette ikke er en m5, endra jeg instegslistene med noen klistremerker jeg hadde liggende. Tror de er gamle for kan ikke huske å ha bestilt de før :P Tok også en liten tur ut igjen, gleder meg til jeg får dekk til uka! Hadde også greid å svi lakken ved eksosen på fangern, så tok litt reflekterende teip jeg hadde liggendeIMG_3735.thumb.JPG.26ee8eea4923322dda110ec52086626c.JPGIMG_3736.thumb.JPG.6054f818f1fdb646e21a53059552c17d.JPGIMG_3762.thumb.JPG.2278840d340fd2c051487095c2f6dc67.JPGIMG_3765.thumb.JPG.b23d72fbb99a160335d661b7d8019068.JPGIMG_3767.thumb.JPG.74a486240baf80209b93224476b2c5e8.JPGIMG_3761.thumb.JPG.cd9def9ef96a857bdec555580e737780.JPGIMG_3768.thumb.JPG.aca5b7ad7488efe5abd5075be318be29.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig imponert over evnene og kunnskapen din Christian 👍 Har du mekka bil lenge ? Er det E34 som har vært greia hele veien også ? Ja ja, man får resultater etter evner og kunnskap, men selv om jeg er en amatør, så blir det vel en noenlunde grei brukis ut av prosjektet mitt 🤔 Uansett moro å lære og bli inspirert av sånne som deg kompis 🙏 Herlig bil du har 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Bimmerlorris skrev:

Jeg er veldig imponert over evnene og kunnskapen din Christian 👍 Har du mekka bil lenge ? Er det E34 som har vært greia hele veien også ? Ja ja, man får resultater etter evner og kunnskap, men selv om jeg er en amatør, så blir det vel en noenlunde grei brukis ut av prosjektet mitt 🤔 Uansett moro å lære og bli inspirert av sånne som deg kompis 🙏 Herlig bil du har 😍

Hey, takk for snille ord a😍 Har vel surra smått med bil siden jeg var 16 ish, og starta først med e30. Men etter litt forskjellig gikk jeg over til e34. Også spesiellt denne e34n har jo virkelig fått oppleve litt i mitt eie, har hatt den i 10 år nå også:) jeg er jo amatør selv, har ingen skills i å skru, men jeg gir meg aldri og er ikke redd for å prøve noe nytt uansett hva det er:) har jo også fått mere og mere dilla på e34 jo eldre jeg blir, for synes de er fine. Også er det ikke så mange som skrur så mye på de heller. Ja synes du er flink selv jeg da, blir jo ryddig som fy den du fikser nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, NeonMuffler skrev:

Hey, takk for snille ord a😍 Har vel surra smått med bil siden jeg var 16 ish, og starta først med e30. Men etter litt forskjellig gikk jeg over til e34. Også spesiellt denne e34n har jo virkelig fått oppleve litt i mitt eie, har hatt den i 10 år nå også:) jeg er jo amatør selv, har ingen skills i å skru, men jeg gir meg aldri og er ikke redd for å prøve noe nytt uansett hva det er:) har jo også fått mere og mere dilla på e34 jo eldre jeg blir, for synes de er fine. Også er det ikke så mange som skrur så mye på de heller. Ja synes du er flink selv jeg da, blir jo ryddig som fy den du fikser nå:)

Takk for info Chr 🙏 He he, kanskje ingen skills på papiret, men det du viser fram av bilder og kommentarer, både her og på andre forumer, kunne gitt deg fagbrev på flekken 👍

Takk det var hyggelig sagt 🙏 Har hatt dilla på e34 siden sambon til ei venninne av meg oppfordret meg til å handle bmw i 2003, men hadde hverken penger til vedlikehold eller skrudd noe annet enn basic minus 😂 Så de tre første firråtredvene jeg eide (525) 2 M20 og 1 M50, ble bare kjørt frem til eu-godkjenninger og solgt 🙈 Deretter ble det stille frem til jeg kjøpte tds' i 2014. Deretter ble jeg kjent med Simon Eliot Granheim som er et petimeter og dritflink amatør som snart er ferdig med turbo-firråtredven sin. Har vært observatør hver gang han har skrudd på bila våres de siste to åra. Så inspirasjonen han har gitt meg, er årsaken til at jeg har fått motet til å gjøre et forsøk sjæl 🙏 He he, sorry lang tilbakemelding. Fikk bare lyst til å grunne litt på sia di 😂 Poenget: Hadde jeg ikke kommet over e34-forumet på facebook, hadde jeg aldri vært der jeg er nå. Så takk til deg og flere andre for inspirasjon og motivasjon 😃 Kult fellesskap vi har i E34 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha skjønner:) finnes ikke noe som heter for lange svar, synes det bare er hyggelig med felles interesse blandt folk jeg:) synes e34 miljøet i Norge er noe eget, og det på den gode siden:) synd jeg ikke kom meg til Bud heller, men får se om det er noen andre treff jeg kan dra på utover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du fant utav problemet .:).

Tur med denne må jo være gull .

Kunne du lagt ut en snutt hvordan denne herligjeten fungerer til hverdags?

Nysgjerrig på lydbilde :).

Grisepen er den og du bygger sånn at det tåler juling virker det som og :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, sveigis skrev:

Bra du fant utav problemet .:).

Tur med denne må jo være gull .

Kunne du lagt ut en snutt hvordan denne herligjeten fungerer til hverdags?

Nysgjerrig på lydbilde :).

Grisepen er den og du bygger sånn at det tåler juling virker det som og :)

 

Yep:) skal prøve å filme litt fremover, også få tatt ordentlige bilder :) den bråker nok litt i meste laget til daglig bruk, og den clutch komboen er ikke grei mot foten Hehe. Kjørte den endel idag og herja litt på en skogsvei, var moro det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, slik kan det gikk! I helga hadde jeg litt uflaks og røyk bolta til drivakselen. Regner med at de har løsna, og da skal det ikke mye til. Jeg hadde akkurat fått på nye dekka og skulle teste med en liten burning, men det ble for mye for bilen gitt Hehe. Og dette skjedde jo i Sverige på et treff, så det tok litt tid men jeg fikk bilen til verkstedet sent den natten. Da er det bare å skru igjen! 💪 Skal ta ned begge aksler og diff. Åpne diffen og sjekke stand på den, samt oljeskift. Blir vel å bestille litt nye bolter også :)IMG_3781.thumb.JPG.8661099ae051bf28b041ee0933da59c0.JPGIMG_3789.thumb.JPG.d54baf88485d61a7fac97001bb3dacb5.JPGIMG_3790.thumb.JPG.ffeca4929724f8c192255da6c0cbff18.JPGIMG_3791.thumb.JPG.13a69bb52e1b5e9e4c28b34d97c9c9c0.JPGIMG_3797.thumb.JPG.44212b05c172f9a179cf2a6111129727.JPG

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • NeonMuffler changed the title to E34 ///M532i S54, Nürburgring reisebrev

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...